וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'יקיץ' יאמן את גאורגיה: "האהבה הגדולה בכדורסל האירופי נופצה"

הסרבי שנפרד מהפועל ירושלים עבר לזירת הנבחרות, במולדתו סיקרו: "המצב הפוליטי הכריע. להפועל יש רק שבחים לומר עליו". אדלסון: "אף צד לא רצה בפרידה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

פחות משלוש שעות אחרי שהפועל ירושלים הודיעה על סיום דרכו, המינוי של אלכסנדר דז'יקיץ' בתפקידו החדש הפך לרשמי: הסרבי הוכרז כמאמנה החדש של נבחרת גאורגיה היום (חמישי), בחוזה שיסתיים אחרי אליפות אירופה ב-2025.

לאחר ש"עזב את המועדון היהודי", כך כתבו באתר איגוד הכדורסל הגאורגי, דז'יקיץ' בן ה-52 יוביל את הנבחרת שניסתה להחתים אותו זה מספר חודשים, כאשר על פי ההודעה הוא לא יעבוד בקבוצה במקביל. לפניו יעמדו שני אתגרים עיקריים: מוקדמות היורובאסקט, שם ינהל את משחק הבכורה שלו על הקווים כבר בחודש הבא, והטורניר הקדם-אולימפי בלטביה בקיץ, שם גאורגיה שובצה עם הנבחרת המארחת והפיליפינים ותצטרך לעבור שני שלבים כדי להופיע בפריז.

בינתיים, בסרביה מסקרים את הפרידה של דז'יקיץ' מהפועל ירושלים, שנאלצה לוותר על שירותיו אחרי שהמאמן סירב לחזור לישראל בגלל המלחמה והצדדים הגיעו להסכמה הדדית על התרת החוזה שלו, שהיה עד 2026. "האהבה הגדולה של הכדורסל האירופי התפוצצה", נכתב באתר "מונדו".

בתקשורת הסרבית הוסיפו שמחזיקת הגביע הישראלית נפרדה מהמאמן ב"הודעה אמוציונלית", אחרי ש"המצב הפוליטי הכריע": "להפועל יש רק דברי שבח לומר על דז'יקיץ'".

ואכן, כך הייתה גם תגובתו של בעלי הפועל ירושלים מתן אדלסון, שצייץ: "פרידה שאף צד לא רצה בה, אבל המציאות מצערת. אין לי דבר מלבד אהבה וכבוד אליך, קואוץ'. היה תענוג לעבוד איתך ואני מאחל לך רק את הטוב ביותר בפרק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully