וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ירונה "מועמדת רצינית לאליפות", אבל מצהירה: "זו לא המטרה"

בספרד קובעים שהפתעת העונה יכולה לחלום בגדול, אבל תצטרך סיבוב שני לא פחות טוב כדי לעשות היסטוריה, והמאמן מנמיך ציפיות: "לא מסוגלים להתחרות עם ריאל מדריד. רוצים להגיע לאירופה"

תיקתקנו, 3.1/ספורט1

עד אתמול (רביעי), רק שלוש הקבוצות הגדולות בספרד הצליחו לסיים את 19 המחזורים הראשונים עם 48 נקודות ומעלה, בכל ההיסטוריה של הליגה. לברצלונה שעשתה זאת שבע פעמים, לריאל מדריד שרשמה את ההישג בשלושה מקרים ולאתלטיקו מדריד שצברה את הכמות הזו פעמיים, הצטרפה אמש ג'ירונה אחרי ניצחון 3:4 ענק ודרמטי על אותה אתלטיקו, בתום אחד המשחקים הטובים שהיו העונה.

ג'ירונה שמטה יתרון של 0:1 שהשיגה בדקה השנייה בזכות ואלרי פרננדס, ובהמשך איבדה יתרון 1:3 אחרי שערים של סאביו ודיילי בלינד, אבל בדקה ה-91 הגיע שער מרהיב ביופיו של איבן מרטין, שביטל שלושער של אלברו מוראטה לזכות הקולצ'ונרוס. המנצחת פתחה פער של 10 נקודות מאתלטיקו שבמקום השלישי, ונשארה צמודה למוליכה ריאל מדריד, כאשר שתיהן עם 48 נקודות.

ב"מארקה" כבר הכריזו על ג'ירונה כ"מועמדת רצינית לאליפות", אחרי שהקבוצה הקטלאנית סגרה מחזור 11 ברציפות ללא הפסד. "ג'ירונה גרמה לאוהדיה לחלום בגדול. היא תצטרך שגם הסיבוב השני שלה יהיה כזה, או כמעט, כדי לעשות היסטוריה".

שחקני ג'ירונה חוגגים עם ואלרי פרננדס. Alex Caparros, GettyImages
שחקני ג'ירונה חוגגים עם ואלרי פרננדס/GettyImages, Alex Caparros

עם זאת, הקבוצה תצטרך לעבור בשלום את חלון ההעברות שבו מועדונים רבים יעוטו על השחקנים הבולטים שלה, עם הצעות גבוהות משמעותית מזו שג'ירונה יכולה להתחרות איתן. גם המאמן מיצ'ל הבהיר אחרי הניצחון על אתלטיקו: "אליפות היא לא המטרה. אנחנו רוצים להגיע לאירופה, זה יהיה היסטורי ועל זה אנחנו חולמים, אבל אנחנו לא מסוגלים להתחרות שווה בשווה עם ריאל מדריד. קשה מאוד לצבור אותה כמות נקודות כמו הגדולות, נתקדם ממשחק למשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קלאודיו אצ'ברי במדי נבחרת ארגנטינה עד גיל 17. Marcio Machado/Eurasia Sport Images, GettyImages
גם הוא ישחק בג'ירונה בעתיד הקרוב. קלאודיו אצ'ברי/GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images

בינתיים, בגזרת ההעברות יש בשורה אחת טובה מאוד עבור ג'ירונה, אף שלא מדובר באחת שתשפיע במהלך העונה הנוכחית. כידוע, המועדון הקטלאני שייך לקבוצת "סיטי פוטבול גרופ", המחזיקה במנצ'סטר סיטי. לאחרונה סיכמה אלופת העולם למועדונים על רכישתו של קשר ריבר פלייט הארגנטינית, קלאודיו אצ'ברי בן ה-17 שסומן ככישרון על ואמור להישאר בקבוצתו הנוכחית עד סוף 2024. לפי דיווח במולדתו של השחקן, אם ריבר לא תשתף אותו מספיק, סיטי צפויה לשלוח את אצ'ברי לעונה או שתיים בג'ירונה כבר החל מהקיץ הקרוב, כדי שיצבור דקות משחק ויתחשל ברמה גבוהה יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ירונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully