וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3:4 ענק לג'ירונה על אתלטיקו מדריד, נצמדה לריאל מדריד בפסגה

הפתעת העונה נהנתה משער ניצחון של איבן מרטין בתוספת הזמן, אחרי ערב כדורגל עצום. רודיגר סידר לבלאנקוס 0:1 קטן על מאיורקה

תיקתקנו, 3.1/ספורט1

הליגה הספרדית חזרה הערב (רביעי) לפעילות אחרי פגרת חג המולד והשנה החדשה, כשבמחזור ה-19 והראשון לשנת 2024 ריאל מדריד שמרה על מקומה בפסגה עם ניצחון ביתי 0:1 על מאיורקה במשחק המוקדם. לאחר מכן קיבלנו את המנה העיקרית - 3:4 מרתק בין ג'ירונה ואתלטיקו מדריד.

ריאל מדריד - מאיורקה 0:1

זה הלך קשה, עם הרבה תסכול, הרבה החמצות ולא מעט מזל - אבל בדקה ה-78 אנטוניו רודיגר כבש את שערו הראשון העונה, בנגיחה יפה מבישול של לוקה מודריץ', שהעניקה לבלאנקוס עוד שלוש נקודות והרבה ביטחון אחרי ניצחון 15 ב-19 מחזורים.

זה לא היה קל, כשבדרך ברהים דיאס רושם את אחת מהחמצות העונה כשנגח מ-2-3 מטרים היישר לקורה, פרדראג ראיקוביץ' מצטיין בין הקורות של מאיורקה ועוצר את שחקני ריאל, כשמנגד הקורה והמשקוף הצילו פעמיים את הבלאנקוס - אבל בסופו של דבר ריאל עושה את העבודה בצורה חלקה.

שחקן ריאל מדריד אנטוניו רודיגר. רויטרס
נגיחה קטלנית. רודיגר/רויטרס

ג'ירונה - אתלטיקו מדריד 3:4

משחק העונה, לא פחות ולא יותר, ובסיומו הפתעת העונה בספרד וככל הנראה בכל אירופה חגגה ניצחון ענק שהשווה אותה פעם נוספת לריאל מדריד בפסגת הטבלה.

המארחת חיכתה שתי דקות בלבד כדי לעלות ליתרון דרך ואלרי פרננדס. אלברו מוראטה איזן (14), אולם סאביו (26) ודיילי בלינד (39) הטיסו את ג'ירונה ל-1:3. גמור? ממש לא. רודריגו דה פול בישל למוראטה שהשלים צמד עם סיומת יפה (44), ולאחר מכן השניים שיתפו פעולה פעם נוספת (54) כדי להשוות ולהעניק לחלוץ נבחרת ספרד שלושער ראשון בלה ליגה.

הזדמנות רדפה הזדמנות, ובסופו של דבר מצא פורטו את איבן מרטין בתוך הרחבה, וזה השתחרר נהדר ועם החלק החיצון של נעל שלח כדור שנשק לחיבורים (90+1) ושם את הדובדבן על ערב כדורגל בלתי רגיל. הקולצ'ונרוס רחוקים כעת עשר נקודות משתי המוליכות, כמו ברצלונה.

משחקים נוספים:

גראנדה - קאדיס 0:2

סלטה ויגו - בטיס 1:2

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני ג'ירונה חוגגים עם ואלרי פרננדס. Alex Caparros, GettyImages
איזה משחק! ג'ירונה חוגגת עם ואלרי פרננדס/GettyImages, Alex Caparros

משחק יום חמישי במחזור ה-19 בליגה הספרדית:

אוסאסונה - אלמריה
סביליה- אתלטיק בילבאו
לאס פלמאס - ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully