וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של קוז'וך: לחזק את ההגנה. לפחות ארבעה שחקנים יעזבו

המאמן החדש של מכבי פתח תקוה שוחח עם ראשי המועדון על השינויים הנדרשים בחלון ההעברות. נידם מועמד וייעשה ניסיון לצרף שני זרים

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 1:3/ספורט1

אווירת נכאים במכבי פתח תקוה אחרי ההפסד אמש (רביעי) 3:1 להפועל ירושלים בטדי. אחרי שהמאמן הקודם, בני לם, עזב את הקבוצה, אתמול עמד על הקווים עוזר המאמן מוראד מגמאדוב, שנעזר במנהל המקצועי עומר גולן, אך גם הם לא הצליחו לעזור לקבוצה להימנע מהפסד שישי בשבעת המשחקים האחרונים.

הבוקר כבר הודיעו במועדון על החתמתו של רן קוז'וך, שמונה למאמן החדש ואמור להעביר מחר את אימון הבכורה שלו.

כחלק מהשיחות שקיים קוז'וך עם ראשי המועדון, דובר על צורך בשינויים משמעותיים בסגל השחקנים, כאשר לפחות ארבעה שחקנים צפויים להיחתך בינואר ויצורפו שני זרים חדשים - אולי אפילו שלושה.
החלק שדורש שדרוג מיידי הוא חוליית ההגנה, כאשר בצוות המקצועי ינסו לצרף לפחות בלם אחד, כדי לנסות ולעצור את כמות הספיגות הגדולה. יחד עם זאת, אחד המועמדים הוא הקשר נדב נידם, שלא מרבה לשחק בהפועל ירושלים.

רן קוז'וך, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יצליח לחלץ את מכבי פתח תקוה מהמשבר? קוז'וך/ברני ארדוב

ז'ארד קאסה הפצוע סיים למעשה את חלקו בקבוצה ובקרוב ייחתם עמו הסכם התרת חוזה. בנוסף בודקים בפתח תקוה האם הבלם לורנצו פרמאטי יוכל לקבל היתר מיוחד מאופ"א כדי לעזוב את ישראל ולחתום בקבוצה אחרת, שתהיה השלישית שלו העונה.

גם בין הישראלים קיימת אכזבה בנוגע למספר שחקנים, ביניהם אביאל זרגרי שעשוי להיחתך ולקבל הודעה כי הוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה בחלון הקרוב.

מכבי פתח תקוה, שספגה עד כה 27 שערים, יותר מכל קבוצה אחרת בליגה, תארח ביום שני הקרוב את הפועל חיפה ותנסה לחזור למסלול הנצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully