וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסריט שחוזר על עצמו: רן קוז'וך מונה למאמן מכבי פתח תקוה

המלאבסים הודיעו על אקס מכבי נתניה כמחליפו של בני לם, שכזכור בעונה שעברה התפטר והוחלף על ידי עוזרו - שרק לפני כשלושה שבועות פוטר מהיהלומים וכעת ידריך קבוצה שנייה בקריירה

נווה שוהם ששוחרר משבי חמאס עם אלי דסה, קפטן נבחרת ישראל בכדורגל/צילום: ניב אהרונסון. עריכה: ניר חן

מכבי פתח תקוה נפרדה במפתיע מבני לם יממה לפני שהתארחה בטדי אצל הפועל ירושלים, משחק שבו עמדו על הקווים עוזר המאמן מורד מגמאדוב והמנהל המקצועי עומר גולן, אבל כעת היא יוצאת לדרך חדשה עם ההכרזה על מינויו של רן קוז'וך.

כידוע, בנובמבר 2022 התפטר לם ממכבי נתניה, הוחלף על ידי קוז'וך שהיה עוזרו והייתה זו מכבי פתח תקוה שמינתה את לם למאמנה כעבור חודש. כעת התסריט חוזר על עצמו עם קוז'וך, שפוטר ממכבי נתניה לפני כשלושה שבועות ושוב יחליף את לם, הפעם במלאבס. מכבי פתח תקוה היא הקבוצה השנייה של קוז'וך בקריירה כמאמן ראשי, לפני שהצטרף לנתניה שימש כעוזר בהפועל פתח תקוה, עירוני קרית שמונה והפועל חדרה.

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה לצד בני לם מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
שוב מחליף את לם. קוז'וך על הקווים במפגש הקודם ביניהם/ברני ארדוב

עם לם ניצחה מכבי פתח תקוה ארבעה משחקים מ-13 בליגת העל וצברה 15 נקודות. לעומת זאת, מכבי נתניה תחת קוז'וך שפוטר אחרי תבוסה ביתית 3:0 לבית"ר ירושלים ניצחה שני משחקים בלבד מתוך עשרה וכידוע בהובלת גיא צרפתי שהחליף אותו ניצחה שלושה משחקים ברציפות וברחה מהתחתית. אגב, במשחק בין מכבי פתח תקוה של לם למכבי נתניה של קוז'וך בתחילת דצמבר, המלאבסים ניצחו 0:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully