וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד השלימה סיבוב כמעט מושלם: "בקבוצה הזאת יש משהו מיוחד"

הבלאנקוס סגרו סיבוב עם 15 ניצחונות ב-19 משחקים אחרי ה-0:1 על מאיורקה: רודיגר כבש את שער הניצחון והחמיא לחסימה של קרבאחל, אבל האם היא הייתה בכלל חוקית?

תיקתקנו, 3.1/ספורט1

שער נגיחה נהדר של אנטוניו רודיגר במחצית השנייה העניק אתמול (רביעי) לריאל מדריד ניצחון ביתי 0:1 על מאיורקה, והאריך את הרצף שלה ל-13 משחקי ליגה ללא הפסד. הבלם הגרמני שבר את הקרח בדקה ה-78 עם נגיחה לפינה העליונה מהגבהת כדור קרן של לוקה מודריץ', ורודיגר הבקיע את השער הראשון שלו העונה בדוק ברגע הנכון.

"הגבהה נהדרת של לוקה, חסימה נהדרת של [דני] קרבחאל ולמרבה המזל היא נכנסה", אמר רודיגר על הנגיחה שלו, "אני שמח כי זה היה שער חשוב ושלוש נקודות חשובות עבורנו. בקבוצה הזו יש משהו מיוחד, שילוב טוב של כישרונות צעירים ומבוגרים". יש לציין שברשתות הביעו ספקות בנוגע למהלך ולחוקיות החסימה של קרבאחל.

רודיגר כובש לזכות ריאל מדריד על רקע החסימה של דני קרבאחל. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
חסימה חוקית? לא בטוח. קרבאחל ורודיגר/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

מאיורקה הציגה תצוגת הגנה יעילה ןהייתה קרובה לזעזע את מדריד עם שתי הזדמנויות שנעצרו בקורה ובמשקוף. מנגד, ויניסיוס ג'וניור גם היה קרוב להבקיע בחזרתו לפעילות לאחר שהושבת בגלל פציעה, אבל פרדראג ראיקוביץ' שוער מאיורקה עצר נהדר את הברזילאי במחצית הראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אנטוניו רודיגר חוגג שער ניצחון לזכות ריאל מדריד. Arroyo Moreno, GettyImages
ווינרים. הבלאנקוס חוגגים/GettyImages, Arroyo Moreno

"זה תמיד משחק קשה כשאתה חוזר מחופשות", אמר קרבחאל, "מאיורקה שיחקה משחק טוב מאוד מבחינה טקטית, מאוד אגרסיבי בהגנה. הפעם מצב נייח נתן לנו את הניצחון. אנחנו סוגרים את המחצית הראשונה של העונה כמובילים, עם 48 נקודות. זה הרבה. במחצית השנייה נחפש להשתפר".

מדריד תתכונן עכשיו למשחק מול ארנדינה מהליגה החמישית בסיבוב הראשון של הגביע הספרדי לפני שתתמודד מול אתלטיקו מדריד בסופר קאפ הספרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully