וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו מרוצה: "כל אחד מהשחקנים לקח צעד קדימה"

3.1.2024 / 22:31

הפועל תל אביב הבטיחה לפחות מקום בפלייאין היורוקאפ בזכות הניצחון על וולבס. אנגולה עשוי לחזור בשבוע הבא. המאמן: "הקבוצה עושה עבודה מעולה"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב על בי סי וולבס, 80:89 ביורוקאפ/ספורט1

הפועל תל אביב עשתה הערב (רביעי) צעד משמעותי לעבר הבטחת הכרטיס לרבע גמר היורוקאפ, בזכות ניצחון ביתי 80:89 על בי סי וולבס הליטאית בבלגרד. בזכות הניצחון שריינה סגנית האלופה הישראלית את מקומה בשלב הפלייאין לכל הפחות: היא ביתרון של שני ניצחונות על לונדון ליונס כשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה הסדירה, והפער מבדאלונה ובשיקטאש עומד על שלושה משחקים. ניצחון על לונדון ליונס בשבוע הבא, והאדומים ככל הנראה יבטיחו את המקום השני בבית א'.

הפועל תל אביב הופיעה למשחק בסגל חסר במיוחד, כששני הזרים החדשים שהצטרפו לקבוצה, דז וולס ו-וויל קאמינגס, לא יכולים לשחק, אך מנגד חזר תומר גינת לפעילות. החבורה של דני פרנקו פתחה טוב, אך ראתה כיצד יתרון בן 8 נקודות מהרבע הראשון נעלם עד המחצית, למרות יכולת מדהימה של קייל אלכסנדר. במחצית השנייה חזרו האדומים להוביל בהפרש שנע סביב 10 נקודות, ולא שמטה אותו עד הסיום.

אלכסנדר רשם את משחקו הטוב ביותר במדי הפועל תל איבב, עם 22 נקודות, 13 ריבאונדים, 3 חסימות ו-8/9 לשתי נקודות, כשחוץ ממנו עוד שלושה שחקנים קלעו בספרות כפולות - ג'ון הולנד ותומר גינת 17 נקודות כל אחד, ובר טימור עם 12 נקודות ו-7 אסיסטים. קסבייר מנפורד קלע רק 9 נקודות, אך הוסיף 8 אסיסטים, 6 ריבאונדים ו-3 חטיפות.

קייל אלכסנדר, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
המשחק הכי טוב שלו בהפועל תל אביב. קייל אלכסנדר/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

"עוד ערב מוצלח שלנו. בחצי השני שמרנו טוב יותר, סגרנו לריבאונד ושיתפנו את הכדור בצורה טובה", אמר פרנקו בסיום המשחק. "כל אחד מהשחקנים לקח צעד קדימה בשביל להתגבר על החוסרים, ואני מאוד שמח. אנחנו בלי האולם הביתי שלנו והקבוצה עושה עבודה מעולה. אני מאוד שמח גם מהעובדה שקיבלנו את תומר בחזרה, הוא חלק חשוב מאוד בקבוצה ונתן לנו דחיפה גדולה מאוד".

האדומים יישארו בבלגרד בימים הקרובים, עד למשחק הבא שלהם ביום שלישי נגד לונדון ליונס, שאחריו ישובו לליגת העל. השחקן הבא שאמור לחזור מפציעה הוא בראיין אנגולה, אך לא ברור האם יעשה זאת במשחק היורוקאפ הבא או בשבוע לאחר מכן, כאשר בהפועל תל אביב רוצים להכשירו באופן מלא ולא להחמיר את הפציעה. ג'יילן הורד יחזור בעוד מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully