וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובה להבטחת המקום השני: 80:89 להפועל תל אביב על וולבס

דאבל-דאבל לקייל אלכסנדר שרשם שיא קריירה באירופה (22 לצד 13 ריבאונדים), ניצחון 7 רצוף לאדומים במפעל. גינת חזר עם 17

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב על בי סי וולבס, 80:89 ביורוקאפ/ספורט1

אחרי שאיבדה רצף של 11 ניצחונות בכל המסגרות כשנעצרה על ידי עירוני קרית אתא בליגה במוצאי שבת, הפועל תל אביב חזרה הערב (רביעי) ליורוקאפ ושם שמרה על המומנטום החיובי, עם ניצחון שביעי ברציפות - על וולבס במשחק השלמה מהמחזור השני, שהשלים דאבל עונתי על הליטאים אחרי שהאדומים גברו עליהם בחוץ לפני שלושה שבועות.

הזרים החדשים וויל קאמינגס ודז וולס לא התלבשו, כיוון שלא היו חלק מהקבוצה במועד המקורי של המשחק, כך שדני פרנקו שוב נאלץ להסתדר עם רוטציה קצרה בצל הפציעות של ג'ייקובן בראון, בראיין אנגולה וג'יילן הורד, אבל מנגד תומר גינת חזר מפציעה ישירות לחמישייה וגילה יכולת מצוינת.

למרות אחוזים רעים מחוץ לקשת (4/20 ל-3, 20%), הפועל שוב הציגה את הקצב ההתקפי הגבוה שאופייני לה, בעיקר הודות לשליטה בצבע. קייל אלכסנדר, שקלע 18 נקודות בכל אחד משני המשחקים הקודמים ביורוקאפ, שבר את שיא הקריירה שלו במפעלים הבינלאומיים באירופה עם 22 נקודות, וסגר דאבל-דאבל כשהוסיף 13 כדורים חוזרים, זאת בנוסף ל-3 חסימות בצד השני של המגרש. בר טימור וקסבייר מנפורד שוב ניהלו מצוין את המשחק מהקו האחורי, גם ג'ון הולנד סיפק תרומה גדולה וכך האדומים פתחו פער של שני משחקים מהמקום השלישי. חמישה מחזורים לסיום שלב הבתים, הפועל תל אביב מתקרבת להבטחת הכרטיס הישיר לרבע הגמר.

תומר גינת, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
חזר בכושר מצוין. תומר גינת/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

קלעו להפועל תל אביב: קייל אלכסנדר 22 (8/9 ל-2, 13 ריבאונדים, 3 חסימות), תומר גינת וג'ון הולנד 17 כל אחד, בר טימור 12 (7 אסיסטים), קסבייר מנפורד 9 (8 אסיסטים, 6 ריבאונדים, 3 חטיפות), עידן זלמנסון 8, גיל בני ויונתן רבינוביץ' 2 כל אחד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מהלך המשחק

רבע 1:

מנפורד, גינת ואלכסנדר העלו את הפועל ל-0:6, ראשיד סולאימון צלף שלשה מנגד, טימור קלע 2 מהקו לפני שג'פרי טיילור צימק בסל. מנפורד סחט עבירה ל-3 זריקות ודייק בכולן, כריסטיאן מקוולו רשם קליעות עונשין בצד השני, אלכסנדר המשיך את הנדנדה, כריסטופאס זמאיטיס הוריד ל-13:10 בשלשה. אלכסנדר ומנפורד הגדילו לפלוס 7, טרשון ת'רמן וסולאימון הקטינו זמנית, אבל טימור עם 4 רצופות ובני עם עוד 2 שמרו על הפער אחרי סל של ויטליוס קוזיס בין לבין. ויידאס קריניאוסקאס רשם גם הוא סל בכורה, שלשה של הולנד קבעה 18:26 להפועל תל אביב בסיום הרבע.

בר טימור, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
ניווט מצוין מהקו האחורי. בר טימור/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

רבע 2:

קריניאוסקאס וג'ורג'ה גאגיץ' חתכו חצי מההפרש, זלמנסון השיג מהקו את ה-2 הראשונות שלו. בני הסתבך בעבירה שלישית, גאגיץ' דייק פעמיים מהקו, גינת ות'רמן החליפו סלים, אלכסנדר הוסיף נקודה. אלכסנדר הגיב לקליעות עונשין של ת'רמן עם סל מריבאונד התקפה וגינת קבע 28:35 בסיום מתפרצת. טיילור חזר מפסק זמן עם 4 רצופות, ופרנקו ביקש פסק זמן משלו. מקוולו השווה במהלך של 3 נקודות שסגר ריצת 0:7, הולנד עצר אותה עם שלשה מהפינה אבל מקוולו צלף אחת משלו - 38:38. טימור דייק מחצי מרחק, מנפורד חסם נפלא את מקוולו ואלכסנדר חצה את רף הדו-ספרתי בקליעות עונשין. מקוולו הגיע ל-10 משלו, רבינוביץ' קלע מהקו את נקודותיו הראשונות ביורוקאפ ואלכסנדר הוסיף מהלך של סל ועבירה, אבל 4 רצופות של סולאימון השאירו את וולבס בפיגור 47:44 בהפסקה.

קסבייר מנפורד, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
הפועל ברחה ברבע השלישי. מנפורד/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

רבע 3:

זמאיטיס השווה בשלשה, הולנד החזיר לאדומים את היתרון אבל טיילור קבע 49:49 מחצי מרחק. אלכסנדר קלע אחרי ריבאונד התקפה 5 במשחק, ואחרי סל של גינת, הקנדי הגדיל ל-6 הפרש ושלח את וולבס לדבר על זה בפסק זמן. גינת קלע 1 מהקו, ואחרי חטיפה של מנפורד, הוסיף אסיסט להולנד שקבע 49:58 עם נקודה 9 של הפועל בלי מענה. גאגיץ' עצר ריצה, זלמנסון ענה לו, קרניאוסקאס וסולאימון צימקו ל-5 הפרש אבל סל של גינת ושלשה של טימור העניקו למארחת יתרון דו-ספרתי ראשון במשחק, 55:65. הגארד הוסיף נקודה אחרי טכנית לסולאימון, שקלע בעצמו 2 מהקו ואחרי סלים של גינת והולנד, מקוולו עם מהלך של 3 נקודות הוריד ל-70:60 בתום שלושה רבעים.

קייל אלכסנדר, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
משחק שיא. קייל אלכסנדר/אתר רשמי, הפועל תל אביב

רבע 4:

זלמנסון פתח את הרבע עם סל, אך סולאימון ומקוולו הקטינו למינוס 7. הולנד הרים את אלכסנדר לאליי אופ נפלא, הסנטר החזיר לו אסיסט לשלשה שבאה אחרי קליעות עונשין של טיילור - 67:77 אדום. ת'רמן שוב הוריד לחד-ספרתי, אלכסנדר שבר שיא קריירה באירופה והליטאים ירדו לעוד פסק זמן. ת'רמן קלע 2 מהקו וקריניאוסקאס קיזז את הפער ל-6, אבל גינת עם 4 רצופות מאסיסטים של מנפורד, והגארד האמריקאי שהוסיף סל אחרי קליעות עונשין של קריניאוסקאס, החזירו ל-75:85. הולנד ענה לשלשה של סולאימון בצליפה משלו, סולאימו צימק מחוץ לקשת ואלכסנדר קבע מהקו את תוצאת הסיום, 80:89 להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully