וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט "נותנת מרחב", ונראה שדריימונד גרין לא ישוב בקרוב

סטיב קר הודה שהפורוורד לא התאמן עם הקבוצה מאז ההשעיה, אף שזו אמורה להסתיים בקרוב לפי הדיווחים, והוסיף שהתקשורת עמו דלה: "מתכתבים קצת, לא בטוח מתי הוא יחזור"

תיקתקנו, 3.1/ספורט1

עשרה משחקים חלפו מאז שדריימונד גרין הושעה על ידי ה-NBA לפרק זמן בלתי מוגבל, ועושה רושם שחזרתו לא צפויה לקרות בקרוב. כזכור, פורוורד גולדן סטייט נעדר מהמגרשים מאז ה-12 בדצמבר בגלל שהכה את סנטר פיניקס יוסוף נורקיץ' בפניו, כאשר הליגה קבעה כי ההרחקה תסתיים לאחר שגרין יעמוד בשורה של דרישות שלא פורסמו.

בחג המולד דיווח כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי שההשעיה צפויה להימשך בין 11 ל-13 משחקים, מה שאומר לפחות על הנייר כי גרין אמור לחזור בין ה-5 ל-10 בינואר. אבל לא לפי דבריו של מאמן הווריירס, סטיב קר.

הלילה (בין שלישי לרביעי) קר ציין שהפורוורד אפילו לא התאמן עם הקבוצה מאז שנענש, למרות שלא נאסר עליו להיות בסביבת הקבוצה או ליטול חלק באימונים, והג'נרל מנג'ר מייק דנליבי ג'וניור אף אמר שהכוונה הייתה להשאיר אותו מעורב בפעילות.

"אנחנו מתכתבים קצת, אבל אנחנו נותנים לו את המרחב שלו והוא נותן לנו את שלנו", אמר קר בתגובה לשאלה אם הוא בקשר עם גרין. כשנשאל מתי השחקן צפוי לחזור, המאמן השיב: "אני לא בטוח". מהדברים הללו משתמע לא רק שגרין לא אמור לשחק בשבוע הקרוב, אלא גם שקר לא יודע מה מצב הכשירות שלו וכמה זמן ייקח לו להיות מוכן ב-100%.

בינתיים, גולדן סטייט הפסידה חמישה מעשרת המשחקים בלעדיו, וגם כשהוא יחזור צפוי למאמן כאב ראש לאור היכולת הטובה שמגלה ג'ונתן קומינגה בהיעדרו של גרין, מה שיאלץ את קר לקבל החלטות לגבי בחירת החמישייה וניהול הרוטציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully