וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NBA השעתה את דריימונד גרין עד להודעה חדשה: "יקבל סיוע מנטלי"

אחרי ששוב איבד עשתונות והורחק, פורוורד גולדן סטייט ישלם מחיר כבד - תרתי משמע: "היסטוריה של התנהגות בלתי ספורטיבית"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 13.12/ספורט1

נראה שהפעם ה-NBA לא תבליג: דריימונד גרין הושעה הלילה (בין רביעי לחמישי) עד להודעה חדשה, ללא הגבלה של זמן, בעקבות המכה ששלח לפניו של סנטר פיניקס יוסוף נורקיץ' במשחק האחרון של גולדן סטייט.

גרין שבעקבות המהלך המדובר הורחק בפעם השלישית העונה, ספג ביקורות רבות ביממה האחרונה והלחץ שהופעל על ה-NBA לקבוע עונש חמור הלך וגבר. על פי ההודעה הרשמית מטעם הליגה, ההחלטה להשעות את גרין לפרק זמן לא מוגבל, "נלקחה בהתחשב בהיסטוריה הארוכה של גרין" שכללה "מקרים רבים של התנהגות בלתי ספורטיבית".

מדובר בהשעיה השנייה שגרין סופג העונה מה-NBA, והפעם "הוא יצטרך לעמוד בשורה של תנאים מצד הליגה ומצד הקבוצה" לפני שיוכל לחזור לפעילות.

דריימונד גרין אחרי שהורחק יורד לחדר ההלבשה. רויטרס
יקבל עזרה נפשית. דריימונד גרין אחרי עוד הרחקה לאוסף/רויטרס

על פי ESPN, גרין וסוכנו ריץ' פול צפויים לקיים פגישה בימים הקרובים עם ג'נרל מנג'ר גולדן סטייט מייקל דאנליבי ג'וניור, בו יצטרכו להגיע לסיכום על אופן הטיפול בגרין, שיכלול "ייעוץ וסיוע מנטלי". ב-NBA רוצים להעניק לגרין את כל הזמן הנדרש "כדי להתמודד עם האתגרים שמקשים עליו להתנהל באופן ספורטיבי על המגרש".

גרין ירגיש את הפגיעה גם בכיס. אם ההשעיה שלו תימשך פחות מ-20 משחקים, הוא יפסיד 153 אלף דולר למשחק. אם ההשעיה תימשך יותר מ-20 משחקים, הוא יאבד 202 אלף דולר למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully