וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן רוצה להאריך את חוזהו של נובל, מעמדו של פרץ ימשיך להיפגע?

ב"בילד" טוענים שאלופת גרמניה מעוניינת להשאיר את השוער המושאל ב-3 השנים האחרונות כגיבוי עתידי לנויר, אך מטילים ספק ברצון שלו לקבל את ההצעה. הישראלי מועמד לצאת להשאלה

תיקתקנו, 3.1/ספורט1

המעבר היוקרתי של דניאל פרץ לבאיירן מינכן ממכבי תל אביב בקיץ האחרון היה לאחת מקפיצות המדרגה המרשימות ביותר בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי. השוער הצעיר הגיע כגיבוי בזמנו בזמן שמנואל נויר היה פצוע, אך סוון אולרייך פתח במקום השוער הבכיר, וכשהקפטן חזר הוא הדרדר בהיררכיה לקצה הספסל ותפקיד השוער השלישי בסגל הבווארי. כעת, דיווח ב"בילד" הגרמני מספר על כך שישנה אפשרות שהשוער הישראלי יירד מדרגה נוספת בהיררכיית השוערים אם לא ייצא להשאלה, כשאלופת גרמניה רוצה להאריך את חוזהו של אלכסנדר נובל.

נובל בן ה-27 הצטרף משאלקה בחינם ביולי 2020 כמי שהיה אמור להיות היורש הטבעי של נויר בין הקורות, כשהשניים עשו מסלול דומה בקריירה, אך אחרי שנה ו-4 הופעות בלבד הוא יצא לשנתיים השאלה במונאקו, וכעת הוא בהשאלה מוצלחת למדי בשטוטגרט שחווה עונה נהדרת בבונדסליגה.

דניאל פרץ, באיירן מינכן. Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto, GettyImages
המעמד שלו בבאיירן מינכן יפגע אף יותר? פרץ/GettyImages, Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto

בגרמניה טוענים שבבאיירן מרוצים מההמשכיות שמציג מי שהיה בעבר "שוער העתיד של הכדורגל הגרמני", ועדיין משוכנעים שהוא עוד יוכל להצטרף לקבוצה ביום שאחרי נויר. לנובל חוזה עד 2025 בשורות הבווארים, כשהם מצדם רוצים להאריך בשנה נוספת, אך ב"בילד" מטילים ספק במהלך שכזה בעקבות הרצון של נובל לקבל כמה שיותר דקות והעובדה כי פרץ הוחתם במקום להשיב את הגרמני מהשאלה במהלך שהיה נראה טבעי בתחילת הקיץ.

בכל מקרה, בגרמניה כבר דווח לפני פתיחת חלון ההעברות של ינואר כי פרץ עשוי לצאת להשאלה על מנת לקבל ניסיון אירופאי ודקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully