וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ צפוי לצאת להשאלה, אך באיירן מבהירה: הוא חלק מהעתיד שלנו

המנהל המקצועי טען כי הישראלי מרכיב יחד עם נוייר ואולרייך "יחידת שוערים שאין שנייה לה", גם אולרייך הזכיר אותו במעמד החתימה

תקציר: פ.צ. קלן - באיירן מינכן 1:0/ספורט1

באיירן מינכן הכריזה היום (שלישי) באופן רשמי על הארכת חוזיהם של צמד שועריה המובילים והוותיקים, מנואל נוייר וסוון אולרייך, עד קיץ 2025. המהלך הזה רק מגביר את הסיכויים שדניאל פרץ ישחק כמושאל בעונה הבאה, אולי לקראת חזרתו למועדון לקראת עונת 2025/26.

במעמד החתימה הוזכר הישראלי פעמיים - פעם על ידי המנהל המקצועי כריסטוף פרוינד, ופעם על ידי אולרייך עצמו. "אנחנו שמחים שמנואל וסוון איתנו גם בעונה הבאה", אמר פרוינד. "ביחד עם דניאל פרץ, הם מרכיבים יחידת שוערים שאין שנייה לה. האיכויות הספורטיביות והאישיות שלהם יוצאות דופן".

אולרייך הוסיף ואמר: "כשהגעתי לכאן ב-2015, לא חשבתי שאישאר כל כך הרבה. אני כבר מחכה להמשיך לעבוד עם מנואל, עם דניאל פרץ ועם מאמן השוערים שלנו. יש לי הרבה יותר במשותף עם מנואל מאשר סתם תשוקה לכדורגל. אנחנו חברים".

שוער באיירן מינכן, דניאל פרץ. Ahmad Mora, GettyImages
באיירן לא שוכחת אותו. פרץ/GettyImages, Ahmad Mora

אז מה כל זה אומר על עתידו של פרץ? לפי כתב "סקיי" פלוריאן פלטנברג, השוער הישראלי צפוי לצאת להשאלה בקיץ הבא - חדשות שכבר דווחו עוד לפני הארכת החוזים המדוברת. האתר הבווארי BR24 טען כי "עדיין לא ברור איזה תפקיד פרץ ישחק בעתיד. השוער בן ה-23 הובא כשוער מחליף כשנווייר היה פצוע, ולא ברור מתי יוכל לשחק שוב בבאיירן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully