וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרץ יחכה: נוייר ואולרייך האריכו חוזים בבאיירן מינכן

הבווארים הודיעו על כך ששני השוערים הבכירים חתמו עד קיץ 2025, הישראלי צפוי לצאת בעונה הבאה להשאלה ועשוי לשוב מהדלת הראשית

תקציר: פ.צ. קלן - באיירן מינכן 1:0/ספורט1

זה היה רק עניין של זמן עד שזה יוכרז רשמית על ידי באיירן מינכן וכעת זה קרה: מנואל נוייר וסוון אולרייך חתמו על חוזיהם החדשים במועדון עד קיץ 2025 והם אמורים להמשיך כשני השוערים הבכירים של הבווארים גם בעונה הבאה. מדובר למעשה בסימן נוסף לכך שדניאל פרץ צפוי לצאת להשאלה בעונת 2024/25, אולי לקראת הפיכתו לשוער הראשון של אלופת גרמניה החל מעונת 2025/26.

נוייר שיחגוג במרץ את יום הולדתו ה-38 רק בחודש שעבר חזר אחרי 10 חודשים שבהם היה מושבת זכר לתאונת סקי בדצמבר בשנה שעברה, אבל מאז עומד בשער בכל משחקי באיירן מינכן ואט-אט חוזר לעצמו. במועדון עומדים לצדו ומצהירים שוב ושוב שהוא השוער הבכיר של המועדון, מקדים את סוון אולרייך שבאוגוסט יהיה בן 36 וזכה גם כן להארכת החוזה עד 2025.

סוון אולרייך, מנואל נוייר שוערי באיירן מינכן לאחר הארכת חוזיהם. באיירן מינכן, אתר רשמי
דניאל פרץ יחכה. אולרייך ונוייר/אתר רשמי, באיירן מינכן

בבאיירן מינכן מספרים שפרץ שנרכש הקיץ ממכבי תל אביב התאקלם היטב בקבוצה ובשל העובדה שהוא מרשים באימונים, המטרה היא לאפשר לו לעזוב בהשאלה בעונה הבאה כדי שיוכל לשחק, לצבור ניסיון ואולי לחזור מהדלת הראשית בתור השוער הבכיר, בהנחה שנוייר אז כבר יהיה בן 39 ולא ברור אם ימשיך בחוזה חדש נוסף.

הבווארים, כך הם טוענים לפחות, בהחלט רואים בפרץ כמועמד לרשת את נוייר בעתיד, אבל קודם לכן יהיה עליו להוכיח את עצמו ברמות הגבוהות - יייתכן שהוא היה יוצא להשאלה כבר בינואר הקרוב אילולא היה משחק עם מכבי תל אביב במוקדמות הקונפרנס ליג בפתיחת העונה, משחקים שמונעים ממנו לעזוב כבר עתה כי אסור לשחקן לשחק בשלשו קבוצות שונות בעונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully