וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך ב-21 יום: כך הפועל באר שבע יצאה מהמשבר בסטייל

3.1.2024 / 6:25

"הכל נראה שחור משחור", אבל ברדה הוציא את הקבוצה לדרך חדשה ובמועדון מודים: "התחושה אחרת לגמרי". ספר ובדש כבר מוגדרים כסיפורי הצלחה. וגם: הפיזור הביזארי מהאצטדיון והחיזוק שביקש המאמן

תקציר: הפועל חדרה - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

שלושה ניצחונות בשלושת המשחקים האחרונים, 13 נקודות מתוך 18 ו-17 שערי זכות בששת המשחקים האחרונים: כך הפועל באר שבע יצאה בסטייל מהמשבר העמוק שפקד אותה אחרי החזרה לליגת העל מפגרת המלחמה. זה התחיל עם שלושה הפסדים רצופים וטענות קשות של אוהדי הקבוצה כלפי אליניב ברדה והשחקנים, אבל המאמן הוציא את הקבוצה שלו לדרך אחרת והבוקר (רביעי) היא כבר במקום השלישי, גם אם הוא זמני, אחרי שניצחה 0:2 את הפועל חדרה אמש.

בקבוצה שיבחו את השחקנים אפילו שברדה משוכנע שיש עוד הרבה מקום להשתפר. "חזרנו לעצמנו מתוך משבר עמוק בו היינו", הודו אמש אנשי הפועל באר שבע. "לפני שלושה שבועות עזבנו את נתניה אחרי הפסד למכבי נתניה, שהיה השלישי ברציפות, והכל נראה שחור משחור", נזכרו אמש במועדון, "והנה, עברו 21 ימים מאז, חזרנו לנתניה למשחק מול הפועל חדרה ואנחנו עוזבים את אותו אצטדיון בתחושה אחרת לגמרי אחרי ניצחון רביעי בששת המשחקים האחרונים".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. שלומי גבאי
הקבוצה שלו על הגל. אליניב ברדה/שלומי גבאי

את השערים כבשו אתמול אנטוניו ספר וגיא בדש. שני שחקני רכש שהובאו בקיץ האחרון ורבים כבר הכריעו שמדובר בפלופים. הרומני המשיך אתמול לכבוש ולהצטיין והוא כבר מוגדר כסיפור הצלחה מבין הזרים, ואילו בדש הוציא את עצמו מבור בו הוא היה מאז שנקנה מהפועל ירושלים.

הצוות המקצועי נשאר אמש באצטדיון בנתניה במשך זמן רב והמתין לאוטובוס חלופי, אחרי תקלה במערכת הגיר. השחקנים לא המתינו עד אחרי חצות, ונסעו הביתה במוניות. ברדה ביקש להתחזק בשני זרים בחלון ההעברות הנפתח בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully