וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "הקבוצה יכולה להיות טובה יותר. רוצים להתחזק בינואר"

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 22:20

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה מה-0:2 על הפועל חדרה ומצפה להמשיך במומנטום החיובי: "היה חודש קשה שהרגיש כמו שנה. ספר? לא היה מועמד להשאלה, צריך לקבל זמן". בדש: "חילקנו יותר מדי מתנות בתחילת העונה". אביטן: "מקווים שאחרי לוח המשחקים הקשה נצליח לצאת לדרך חדשה"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

הפועל באר שבע עברה תקופה מקצועית לא פשוטה כשהפסידה שלושה משחקים ברציפות וארבעה מחמישה מיד עם חזרת ליגת העל לפעילות בתחילת דצמבר, אבל הערב (שלישי) עם 0:2 בחוץ על הפועל חדרה השיגה את ניצחונה השלישי ברציפות ולפחות זמנית קפצה למקום השלישי בליגת העל.

אליניב ברדה אמר בסיום: "משחק שלישי בשבוע, זה היה שבוע אינטנסיבי והיה חשוב לנו להמשיך במומנטום הזה. הדבר הכי חשוב מבחינתי שנמשיך להשתפר ממשחק למשחק, כמו שקורה במשחקים האחרונים. בהרבה שלבים של המשחק היום זה היה טוב, ובחלק פחות טוב. היה חשוב מאוד בשבילי שנשמור על שער נקי, בטח כשאנחנו כובשים ראשונים".

על היציאה מהמשבר והכניסה לרצף החיובי: "החזרה מפגרת המלחמה פגעה בנו במיוחד, המומנטום היה לרעתנו. הפסדנו משחקים חשובים בדקות קריטיות. האמנתי, כי אני יודע איזה שחקנים אני מאמן. גם במומנטום החיובי הזה, אני חושב שהקבוצה הזאת יכולה להראות טוב יותר. החלון תכף נפתח ואנחנו רוצים לצרף שחקנים שיהפכו את הקבוצה הזאת לטובה יותר, בטח בלחץ המשחקים הזה. היה לנו חודש קשה שהרגיש כמו שנה, עכשיו חשוב לשמור על המומנטום הזה".

על היכולת של אנטוניו ספר: "הוא לא היה מועמד להשאלה, הוא שחקן שלנו, צעיר וזר. צריך לתת לו את הזמן, שמח שגם הוא והדרך שלו לקבוצה הייתה מוצלחת".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. שלומי גבאי
"ספר לא היה מועמד להשאלה. צריך לתת לו זמן". ברדה/שלומי גבאי

גיא בדש, שכבש את השער השני: "אני מתאמן על זה הרבה באימונים. חילקנו יותר מדי מתנות בתחילת העונה ואני שמח שזה מתחיל להתחבר לנו לאט לאט. אני חושב שהמשחק נגד בית"ר נתן לנו ביטחון למרות שלא ניצחנו. הדברים מתחילים להתחבר לנו. אנחנו צריכים לעשות תיקון על כל הסיבוב הזה כי נתנו יותר מדי מתנות"

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
"מקווים שאחרי לוח המשחקים הקשה נצליח לצאת לדרך חדשה". אביטן/שלומי גבאי

ניסו אביטן סיכם את ההפסד והמשך הרצף השלילי של חדרה: "הופעה לא טובה. לא הגיע לנו יותר ממה שהצלחנו להוציא. יותר מדי דברים לא עבדו לנו, זה בעיקר מאכזב. אנחנו יודעים את מקומנו ומה צריכים לעשות במשחקים הבאים. עומס המשחקים מטורף, יש לנו סגל קצר ואנחנו מנסים לשתף ולהוציא כמה שיותר מהשחקנים, שחלקם לא מספקים את היכולת שאנחנו מצפים לה. מקווים שאחרי לוח המשחקים הקשה נצליח לצאת לדרך חדשה. בוראר? הוא לא רצה לחזור במלחמה לישראל, הוא חזר מתוקף החוזה שלו. שחקן שחוזר אחרי חודשיים בלי להתאמן זה מצב שאי אפשר לקבל ממנו הכל, אבל מאמין שאפשר שהוא יחזור לעצמו. מכבי תל אביב? משחק הכי קשה בליגה, יודעים מה הפערים".

על סגל השחקנים לקראת ינואר: "אנחנו מתכננים להביא שחקנים. הבאנו את יואב תומר, איבדנו במלחמה את החלוץ שלנו. נעשה את הכל להביא שחקנים".

עידו לוי, קפטן חדרה, אמר: "אני חושב שעומס המשחקים לקבוצה עם סגל קצר כמו שלנו משפיע עלינו ממש. זה משחק רביעי בתשעה ימים, לא חושב שהיה דבר כזה אי פעם. זה לא מצדיק את היכולת שלנו. היינו במשחק אבל הגול והאדום גמרו את המשחק. יש לנו עכשיו כמה ימים לנוח שזה משמעותי. נתאושש ונרם את עצמנו לקראת מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully