וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "מאמין שנישאר ביחד גם בליגה". בולדווין: "פיתחנו חוסן"

2.1.2024 / 23:13

מאמן מכבי תל אביב חגג "ניצחון גדול" על מונאקו וסיפק עדכון חיובי בסוגיית הזרים. הגארד: "אף קבוצה לא מתמודדת עם מה שאנחנו מתמודדים. זה כנראה המשחק הכי טוב בחייו של קולסון, מנקו עזר לנו מאוד"

מחוץ לקווים, 2.1.24/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בסוף חודש אוקטובר, כשלושה שבועות אחרי אירועי ה-7.10, מכבי תל אביב הובסה 107:79 במונאקו. הערב (שלישי) עם פתיחת הסיבוב השני ביורוליג, הצהובים נקמו עם 83:93 מרשים באולמם ה"ביתי" בבלגרד. מייק ג'יימס קלע 27 נקודות לזכות האורחת, אבל זה לא הספיק מול 27 של בונזי קולסון במשחק מעולה.

"רצינו את המשחק הזה מאוד. למונאקו יש הרבה נשקים התקפית והגנתית, ידענו שזה יהיה משחק מאוד אגרסיבי, אהבתי את המאמץ של השחקנים. שיחקנו בצורה הנכונה בשני צידי המגרש, אני אוהב איך שהגבנו אחרי שהם קלעו זריקות קשות במחצית השנייה. מייק ג'יימס עשה את הדברים שהוא עושה, וזה ניצחון גדול בשבילנו", סיכם המאמן עודד קטש, שהוסיף לקראת פנרבחצ'ה מחרתיים: "בשבוע כפול המשחק השני הוא תמיד שונה, נצטרך להשתמש בשחקנים אחרים שאולי נחו יותר היום, נצטרך לחלק את המאמץ, זה משחק גדול ביום חמישי".

ספסל מכבי תל אביב חוגג: ג'ון דיברתולומאו, ג'יימס ווב, אנטוניוס קליבלנד, ג'ייק כהן. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
"ניצחון גדול". הספסל של מכבי תל אביב שמח/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

לאחר מכן הוסיף המאמן הצהוב במסיבת העיתונאים: "די שלטנו במשחק מההתחלה. היה לנו בראש ההפסד שם, שהיה לא נעים. במחצית הראשונה היינו דומיננטיים בריבאונד, התמדנו בתוכנית המשחק והשקענו הרבה מאמץ. ג'יימס קלע זריקות קשות, אבל זה נורמלי אצלו. כשאנחנו ננעלים ובפוקוס, אנחנו יכולים לעשות את העבודה. במשחקים האחרונים ניצחנו דרך ההגנה, אנחנו יותר טובים בהתקפה ומוצאים את הדרך לקלוע גם בימים קשים. זה האתגר שלנו, יש לנו לוח משחקים קשה ואנחנו בסיטואציה קשה".

קטש התייחס למשבר שנוצר במשחקי הליגה, על רקע סירוב הזרים לחזור לישראל בגלל הקיצוץ בשכרם: "אני מאמין שהקבוצה תישאר ביחד ביורוליג ובליגה, ונוכל להתקדם כי יש לנו לוח משחקים קשה לפנינו".

מאמן מונאקו סשה אוברדוביץ' אמר: "ברכות למכבי, הגיע להם לנצח. הם שיחקו טוב יותר מאיתנו מהפתיחה. כשאתה נותן לקבוצה כל כך טובה התקפית להיכנס לקצב, אז קשה להיכנס לקצב שלך. נלחמנו יותר טוב במחצית השנייה, מה שנתנו להם - קשה לעצור בהמשך. זה הופך את העבודה להרבה יותר קשה. מהפתיחה הייתה חסרה לנו האגרסיביות כמו ששיחקנו נגד ברצלונה, כשאתה מתחיל את המשחק ונותן 15 נקודות מריבאונד התקפה, אתה יכול לדבר על ההגנה, אבל זה בעיה של פוקוס".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין ליד שחקן מונאקו מייק ג'יימס. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
"פיתחנו חוסן קבוצתי". ווייד בולדווין/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

ווייד בולדווין שחזר מפציעה ניתח: "פתחנו את המשחק בצורה אגרסיבית וזה דווקא בדרך כלל החוזקה של מונאקו. שיחקנו נגדם הרבה פעמים ואנחנו יודעים שיש להם שחקנים טובים ואגרסיביים, ורצינו לנצח באגרסיביות. שיחקנו הגנה מצוינת, הרבה שחקנים התעלו, רפי מנקו עזר לנו מאוד עם שלוש שלשות והגנה גדולה, בונזי קולסון שיחק כנראה את המשחק הכי טוב שלו אי פעם".

לקראת המשך השבוע והקושי של ארבעה משחקים ב-10 ימים, הגארד שקלע 12 נקודות ומסר 6 אסיסטים אמר: "הקבוצה שלנו מתמודדת עם משהו שאף קבוצה אחרת לא מתמודדת איתו השנה, ופיתחנו חוסן קבוצתי. אנחנו מתחרים טוב למרות הכל. אני לא מודאג מארבעה משחקים ב-10 ימים, ידענו להתמודד עם כל אתגר שנקרה בדרכינו ונמשיך לדחוף עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully