וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיכתה לה בסיבוב: 83:93 למכבי תל אביב על מונאקו

אחרי התבוסה בצרפת בסיבוב הראשון, הצהובים פתחו את הסיבוב השני עם ניצחון מרשים על הקבוצה מהנסיכות - ועקפו אותה בטבלה. קולסון להט עם 27, ג'יימס הפגיז כמות זהה אבל רגעי התעלות של מנקו ובולדווין מנעו קאמבק

מכבי תל אביב רשמה הערב (שלישי) פתיחה טובה מאוד לסיבוב השני ביורוליג, עם ניצחון 83:93 על מונאקו. אחרי משחק אליו הגיעו שתי הקבוצות עם מאזן זהה, הצהובים שיפרו את שלהם ל-7:11 ועקפו את הקבוצה מהנסיכות בטבלה, כדי להתחיל ברגל ימין חודש של שמונה משחקים קשים באירופה.

הגנה הייתה המפתח לבריחה מפתיעה משהו של מכבי תל אביב במחצית הראשונה. האלופה הישראלית עצרה את היריבה על 12 נקודות ברבע הראשון ו-35 עד ההפסקה, כשבונזי קולסון ורומן סורקין מצעידים אותה ליתרון שיא של 18 נקודות, בתצוגה התקפית מאוזנת.

בתחילת הרבע השלישי, הצהובים נתקעו על נקודה אחת ב-5 דקות והמונאגסקים ניצלו זאת כדי לרוץ ל-0:11 ולחזור למשחק. בשלב הזה הגיעה התעלות של רפי מנקו, שעלה מהספסל וקבר שלוש שלשות ללא החטאה, כדי להחזיר את הפער לדו-ספרתי. מייק ג'יימס, שסיים את המחצית הראשונה עם 6 נקודות בלבד, "עלה באש" ופצח במופע שלשות שקירב את מונאקו למרחק של 4 בלבד, אבל למרות שכוכב האורחת הגיע ל-27 נקודות בסוף הערב, רצף מהלכים טוב של בולדווין, וסיום משחק טוב של מצטיין הערב קולסון, הבטיחו את הניצחון שסידר למכבי תל אביב נקמה קטנה על התבוסה שחטפה במונאקו באוקטובר האחרון אצל הקבוצה שגזלה ממנה את הכרטיס לפיינל פור אשתקד.

קלעו למכבי תל אביב: בונזי קולסון 27 (9/10 ל-2, 2/3 ל-3), ווייד בולדווין (6 אסיסטים) ולורנזו בראון 12 כל אחד, רפי מנקו (3/3 ל-3) ורומן סורקין (9 ריבאונדים) 9 כל אחד, ג'וש ניבו 8, תמיר בלאט 7, ג'יימס ווב 6, חסיאל ריברו 3. ג'ייק כהן ואנטוניוס קליבלנד שותפו ולא קלעו.

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין ליד שחקן מונאקו מייק ג'יימס. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
בולדווין חזר היישר לחמישייה/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

מהלך המשחק

רבע 1:

בולדווין לקח את הכדור הראשון עד הטבעת וקלע, בראון השווה בסל קל מנגד. ג'יימס רשם נקודת בכורה, דיאלו צלף שלשה וקבע 2:6 למונאקו. סורקין תיקן החטאה של עצמו, בולדווין חטף וטס לסל שוויון. קולסון הפך אחרי ריבאונד התקפה, דיאלו איזן מקרוב אבל בראון השיג 2 ראשונות - 8:10 צהוב. ניבו הגדיל, בהמשך הוסיף קליעות עונשין והפער צמח ל-6. סורקין הוסיף מהלך של 3 נקודות, בלאט קבר שלשה שהאריכה את הריצה ל-2:18 ושלחה את מונאקו לפסק זמן בפיגור 20:8. ווקר הביא את הצרפתים לדו-ספרתי, יותר מ-8 דקות בתוך הרבע. בלאט קלע 2 מרחוק, ווקר עבר אותו בקלות בדרך לליי-אפ נוח וצימק ל-22:12 בסיום הרבע.

ספסל מכבי תל אביב חוגג: ג'ון דיברתולומאו, ג'יימס ווב, אנטוניוס קליבלנד, ג'ייק כהן. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
פתיחה מהממת. ספסל מכבי תל אביב מתלהב/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

רבע 2:

ווב ניצל אסיסט של בלאט ל-2 נקודות מהקו, האחרון העלה לפלוס 14 לפני שווקר עם נקודה 9 רצף הוריד את ההפרש לחד-ספרתי, אלא שקולסון עם 5 רצופות קבע 17:31. אוקובו קלע מחצי מרחק, דיאלו חדר בדרך לעוד 2 וקטש ביקש פסק זמן. קולסון קלע מחוץ לקשת את נקודתו ה-10, אוקובו החזיר במהלך של סל ועבירה - השנייה של בולדווין שירד. סורקין החליף סלים עם בראון, גם ניבו ביצע עבירה שנייה ודיאלו הוריד למינוס 8, סורקין החזיר לדו-ספרתי. קולסון הוסיף עוד 4, ריברו קלע בתווך את הנקודה ה-8 ללא מענה, ומכבי ברחה ל-28:44 מהמם כשאוברדוביץ' שוב הזעיק פסק זמן. קולסון העניש עם עוד 2, מוטיונאס עצר ריצת 0:10 וג'יימס, עם שלשה שהייתה סל השדה הראשון שלו, הקטין ל-13 הפרש. אחרי פסק זמן של קטש, ג'יימס הוסיף סל, אבל בראון סגר את המחצית עם שלשה שקבעה 35:49 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון קולע מול מונאקו. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
הופעה פושרת. לורנזו בראון/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

רבע 3:

בולדווין צלף מחוץ לקשת, והוסיף עוד אחת מטורפת עם הקרש - אבל שעון ה-24 הקדים אותו והסל בוטל. ג'יימס קלע, סורקין איבד והוסיף חטא על פשע עם עבירה על דיאלו שהשלים מהלך של 3 נקודות - 40:52 צהוב. ג'יימס התחמם עם שלשה שהקטינה לחד-ספרתי, ג'ון בראון ניצל איבוד של לורנזו בראון כדי לסגור ריצת 0:10 מונאגסקית. ג'יימס הוסיף אליה נקודת עונשין, ריברו קטע בצורת של 4 דקות עם נקודה משלו. מנקו צלף שלשה במעבר והעלה לפלוס 9, סל של דיאלו ושלשה של קורנלי צימקו ל-56:52. מנקו הגיב עם עוד אחת מרחוק, אוקובו דייק פעמיים מהקו, לורנזו חדר לעוד 2 ומנקו המטיר שלשה מספר 3 שלו ברבע - 54:64 בתום 30 דקות.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון זורק מול מונאקו. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
פתיחה מוצלחת של מכבי תל אביב לסיבוב השני/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

רבע 4:

ווב קלע נקודת עונשין, ואחרי סל של אוקובו, הוא הוסיף שלשה מהפינה שהגדילה את היתרון ל-11, אבל אז ביצע עבירה בלתי ספורטיבית על אוקובו שקלע רק אחת מהקו. הול הוסיף סל, ג'יימס סחט בחוכמה עבירה ל-3 זריקות - ודייק בכולן. קולסון בסל קשה וקליעת עונשין הגדיל ל-63:71, אבל ג'יימס לא הסכים לעצור ותפר עוד שתי שלשות כמעט בלתי אפשריות, כאשר בתווך בראון הצהוב קולע אחת בעצמו. בולדווין שמר על פער 7 ואז מסר אסיסט לדאנק של ניבו, דיאלו מהקו הוריד ל-78:70. ג'יימס צלף עוד אחת מרחוק, קולסון תיקן החטאה של ווב וההפרש חזר ל-7. בולדווין בשלשה הגדיל לדו-ספרתי, בראון דייק פעמיים מהקו וקולסון חיסל כל סיכוי למונאקו עם דאנק שקבע 73:87. אחרי סל של ניבו, ג'ייטה, דיאלו וג'יימס הקטינו ל-8 הפרש, אבל זה היה מאוחר מדי וקולסון סגר עניין מהקו - 83:93 למכבי תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully