וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמבפה מתנהג כמו ילד קטן, שיעזוב. נמאס לשמוע קשקושים עליו"

אקס נבחרת צרפת מאס בסאגה סביב כוכב פריז סן ז'רמן, וקטל אותו: "הוא מתבטל, הגישה שלו שלילית, אין לו אופי. זה גדול עליו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.1.24/ספורט1

פתיחתו של חלון העברות חדש משמעותה תחילתו של פרק נוסף בסאגת קיליאן אמבפה ועתידו בפריז סן ז'רמן. על רקע האפשרות שהחלוץ לא יאריך את חוזהו ויעזוב ללא תמורה בסיום העונה הנוכחית, הערב (שלישי) קטלו אותו בחריפות בצרפת, כשהפעם המבקר היה שחקן העבר כריסטוף דוגארי שמפרשן ל-"RMC".

"עד שיוכח אחרת, כדורגל הוא ספורט קבוצתי. ואמבפה לא הוחתם בשביל המספרים שלו, אלא בשביל להוביל את המועדון לזכייה בליגת האלופות. בינתיים זה לא קרה", אמר דוגארי, שמזוהה יותר עם היריבה המושבעת של פריז סן ז'רמן, מארסיי.

כדורגלן העבר אף קרא לאמבפה לעבור: "מעומק הלב, אני מקווה שהוא יעזוב. אני חושב שהוא מתבטל. רואים את זה במאבקים על הכדור, בפעולות הצפויות, בחוסר העוצמה והאופי הלוחמני. שמתי לב שהוא גם נעלם ממשחקים מסוימים. הגישה שלו, עם נפנופי הידיים שהוא עושה כל פעם יותר, משדרת משהו מאוד שלילי".

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן. רויטרס
חטף אש חזקה. אמבפה/רויטרס

לטענת הפרשן, כתפיו של הכוכב בן ה-25 לא רחבות מספיק כדי לסחוב את פריז סן ז'רמן לתואר הנחשק מכולם. בהתייחסו לכוח שהעניק לו המועדון בתמורה להארכת חוזהו בקיץ 2022, דוגארי אמר: "הוא רצה את כל הסמכויות, להיות המנהיג של הקבוצה ועכשיו שהוא קיבל את זה, הוא קצת מתנהג כמו ילד קטן. לפעמים יש תחושה שזה גדול עליו. כשהוא רוצה שהקבוצה תתקוף, המאמן מורה עליו לעשות הגנה. כשהוא רוצה לשחק באגף שמאל, מציבים אותו כחלוץ. אין התאמה, אני יכול להבין את מה שקרה בקיץ האחרון כשהוא התאמן בנפרד. זה מספר חודשים שהמצב בפ.ס.ז' לא מריח טוב".

על הסאגה המתמשכת סביב עתידו של אמבפה, אקס נבחרת צרפת הוסיף: "אין לי מושג מה יעשה, אבל עדיף שיגיד בהקדם האפשרי כדי שהדברים יהיו פשוטים יותר. הוא יודע היטב שהתקשורת תדבר רק על זה במשך חצי שנה. האם הוא אוהב להיות במרכז הדיון הזה? אני לא יודע. זה מרגיש לי כאילו פעם בשישה חודשים זה 'נשאר, עוזב'. נמאס לי. אני רוצה שאמבפה יעזוב ויצטרף לפרויקט של מועדון, במקום להיות פרויקט אישי. נמאס לי לשמוע קשקושים עליו כל חצי שנה, זה כבר לא מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully