וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחטף של הקיץ? "אמבפה עשוי להעדיף את ליברפול על פני ריאל מדריד"

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 19:47

דיווח בצרפת: הסופרסטאר הצרפתי של פ.ס.ז', שחוזהו יפוג הקיץ, עשוי להגיע לאנפילד הקיץ כ"מחליף האידיאלי של מוחמד סלאח"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.1.24/ספורט1

חלון ההעברות האירופי נפתח היום (שני) והמשמעות של כך היא שקיליאן אמבפה, אולי השחקן הכי טוב בעולם כיום, יכול לנהל מו"מ עם איזו קבוצה שיחפוץ משום שחוזהו יפוג בקיץ. ריאל מדריד היא הקבוצה שרודפת אחרי הפנומן הצרפתי כבר שנים, אבל בצרפת טוענים: אמבפה ישקול מעבר לליברפול כאשר חוזהו בפריז יסתיים ויעדיף אותה על פני ריאל מדריד.

על פי הדיווח ב"לה פריזיאן", ליברפול היא "היריבה הכי מסוכנת של פריז בקרב על אמבפה", כאשר פ.ס.ז' מן הסתם תרצה שהכוכב יישאר אצלה, אבל הסיכוי שזה יקרה כרגע נמוך וזו הסיבה שאמבפה טרם חידש את חוזהו.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער שנפסל. רויטרס
בעונה הבאה באנפילד? אמבפה/רויטרס

על פי העיתון הצרפתי יורגן קלופ סימן את הסופרסטאר הצרפתי כמועמד החלומי שלו לחתום בקבוצה, כאשר חוזהו של מוחמד סלאח יפוג ב-2025 והקבוצות הסעודיות מתכננות להסתער על המצרי כבר בקיץ הקרוב. אמבפה נחשב ליורש המושלם של סלאח באנפילד, אבל בעיתון סייגו את הידיעה שלהם בכך ש"פריז תעשה הכול כדי להשאירו" ושום דבר עדיין לא סגור.

אגב, דייגו לופס שוער העבר של הקבוצה, נשאל האם לריאל מדריד עדיף להחתים את אמבפה או הולאנד וענה: "אני הייתי בוחר את אמבפה. הוא יכול לתרום הרבה דברים לריאל, אבל יש כבר שחקנים גדולים בעמדה שלו. לא יודע מה יקרה לגבי זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully