וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: חיחון סימנה את שון וייסמן כמטרת הרכש העיקרית

עם פתיחת החלון בספרד, הרביעית בליגת המשנה מאמינה שהחלוץ יחזור לעצמו במדיה ו"מעוניינת מאוד" לצרפו, השאלה על הפרק. גרנאדה "נואשת למצוא לו קבוצה", שכרו מקשה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.1.24/ספורט1

167 דקות בסך הכל שיחק העונה שון וייסמן במדי גרנאדה הספרדית, כשזמנו על כר הדשא התחלק בין שש הופעות בכל המסגרות, אחת בגביע המלך. גם החלפת המאמן בשלהי חודש נובמבר לא סייעה לחלוץ להשתלב ברוטציה של הקבוצה האנדלוסית, ובתקשורת המקומית נטען היום (שלישי) שקבוצה מצמרת הליגה השנייה מעוניינת מאוד לצרפו בחלון ההעברות שנפתח הבוקר.

לפי הדיווח, ספורטינג חיחון סימנה את הישראלי כמטרה העיקרית שלה לחלון הזה, בשורה שמעודדת מאוד את גרנאדה ש"נואשת למצוא לו קבוצה חדשה" ואת האוהדים ש"מקווים לשחרור כל השחקנים שלא מקבלים דקות", כך נכתב. עם זאת, השכר הגבוה של וייסמן מוריד את הסיכויים שחיחון תרכוש אותו, וייתכן שהשאלה תהיה הפתרון המועיל ביותר לכל המעורבים במצב הנתון.

וייסמן, שכבש בהופעת הבכורה שלו בגרנאדה ב-5 בפברואר, מצא שוב את הרשת רק כעבור תשעה חודשים, אולם זה קרה במשחק גביע המלך שקבוצתו ספגה בו הפסד טכני בגלל שיתוף שחקן שלא כחוק. בנבחרת ישראל הוא הבקיע לרשתות בלארוס (ביוני) ושוויץ (נובמבר), אבל גם במדים הלאומיים חל פיחות במעמדו בגלל הירידה ביכולת.

שחקן גרנאדה שון וייסמן. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
יפתח דף חדש בקבוצה חדשה? שון וייסמן/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

למרות זאת, בספרד טוענים שספורטינג חיחון מאמינה שהוא יחזור לקצב ההבקעות שהציג בעבר בליגה השנייה. חיחון יצאה לפגרת החורף כשהיא במקום הרביעי בליגה השנייה, אחרי רצף של שלוש תוצאות תיקו וארבעה משחקים בלי ניצחון בסך הכל. כעת מסתמן שהיא תולה את תקוות העלייה שלה בווייסמן, שקנה לעצמו שם של חלוץ מתאים לקבוצות עם שאיפה להעפיל, אחרי שבעונת 2021/22 הוביל את ויאדוליד בחזרה לליגה הבכירה עם 20 שערים.

מי שמעוניינת להחזיר את החלוץ בן ה-27 לליגת העל היא הפועל באר שבע, כפי שנכתב כאן שלשום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully