וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שיצאה מהמשבר, הפועל ב"ש מכוונת לוייסמן, בלטקסה ודדיה

31.12.2023 / 7:00

במועדון מהדרום מרוצים מהיכולת במשחקים האחרונים ובוחנים את אופציות הליגיונרים, עם דגש על חלוץ מהיר ושחקן הגנה. ברדה מרוצה מההתקדמות של ספר, חטואל וסטויאנוב, ובקבוצה משוכנעים שאפשר לדבר שוב על כרטיס לאירופה: "אנשים הבינו שהם צריכים לתת מעצמם יותר"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 3:1/ספורט1

בהפועל באר שבע מרגישים שהם בכיוון הנכון ושיצאו מהמשבר הכבד בו היו שרויים עם החזרה לשחק אחרי פגרת המלחמה. הניצחון אמש (שבת) באשדוד אחרי שהקבוצה הייתה בפיגור, חיזק את התחושה שאפשר שוב לדבר על כרטיס לאירופה, אחרי שהיה נדמה שהקבוצה הולכת לעונה אבודה.

במועדון מתכוונים לצרף בחלון ההעברות הקרוב חלוץ זר עם דגש על מהירות בולטת וגם שחקן הגנה. שמו של שון וייסמן עלה, אם הוא יחליט לחזור לארץ, אבל זה עוד רק בשלבי בדיקה ראשונים. שחקני הגנה ישראלים המוזכרים הם מתן בלטקסה ואור דדיה.

כך או אחרת, המאמן אליניב ברדה מרוצה מאוד מההתקדמות של אנטוניו ספר, רותם חטואל ויוני סטויאנוב שנמצאים בכושר מצוין ואמש באשדוד כל אחד מהם כבש שער. סטויאנוב יכול לשחק כמעט בכל תפקיד, ואתמול הוא כבש את שערו השלישי ברציפות. חטואל חזר חד, רעב וגם כחלוץ מרכזי הוא מסתדר מצוין וספר סותם הרבה פיות, אחרי שנטען כי הפועל באר שבע לא יודעת להביא שחקנים זרים.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. לירון מולדובן
יקבל חיזוק משמעותי בינואר? ברדה/לירון מולדובן

אף שאמש היא לא שיחקה בצורה מבריקה, מדובר בניצחון מאוד איכותי אחרי שאשדוד כבר הובילה. "ניצחנו עם הרבה אופי, כשמיגל ויטור על הספסל", אמרו במועדון. "אנשים הבינו שהם צריכים לתת מעצמם יותר כי מיגל לא על הדשא. זה הוציא מכולם יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully