וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאסן ייעדר באשדוד, רובי קין על היכולת: "אפשר לעלות רמה"

2.1.2024 / 12:55

הפציעה של בלם מכבי תל אביב לא חמורה, אבל הוא ינוח בי"א (20:00, ספורט4). המאמן: "מרוצה מצבירת הנקודות, אבל תמיד רוצה עוד"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:4 על מ.ס. אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל/ספורט1

בלם מכבי תל אביב, דריק לוקאסן, ערך הבוקר רק אימון ריצה קל והוא לא ישחק מחר מול מ.ס. אשדוד (רביעי, 20:00, ספורט4). הבלם נפצע במשחק נגד הפועל חיפה והוחלף כבר במחצית הראשונה. פציעתו אינה כל כך חמורה, אבל הוא כאמור קיים הבוקר בקרית שלום רק אימון של ריצה קלה ומחר הוא ייעדר. מי שעוד יעדר מחר הוא מילסון שהמריא מיד אחרי המשחק בחיפה והצטרף לנבחרת אנגולה המתכוננת לאליפות אפריקה.

רובי קין עדיין לא החליט מי יפתח מחר במקום שחקן הכנף. מאמן מכבי תל אביב זיהה עייפות מצטברת אצל שחקניו במשחק שלשום והחליט על יום מנוחה אתמול שהחליף את האימון שהיה צריך להיערך על פי התכנון.

קין התייחס היום למצב הפציעות בחלק האחורי ואמר: "ברור שניר (ביטון), המצב כפי שאנחנו יודעים לא מזהיר. סבו (סבוריט) קרוב, דריק (לוקאסן) לא חמור כמו שחשבנו, כך שאלה חדשות טובות, כמה זמן זה יהיה? אני לא בטוח. מחר זה מוקדם מדי אבל זה לא ההמסטרינג, לא מדובר בקרע, כך שאלו חדשות טובות".

המאמן הוסיף באותו עניין: "אני אף פעם לא דואג לגבי פציעות או מכך ששחקנים יצאו כי זו תמיד הזדמנות למישהו אחר. אמרתי את זה מהיום הראשון שיהיו הזדמנויות. אבל כשאתה מקבל אותה תוודא שאתה לוקח אותה. מחר תהיה הזדמנות לחלק מהחבר'ה לשחק ואני מצפה לכך".

דריק לוקאסן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
הפציעה לא/מאור אלקסלסי

על המשחק הקודם מול אשדוד ולקראת המפגש הקרוב אמר המאמן: "זה היה מזמן, מרגיש כמו חיים שלמים. כל משחק שונה, עבורם היה חדש לגלות איך אנחנו משחקים, הם כבר צפו בהרבה משחקים מאז וראו מה אנחנו עושים. כל משחק הוא אתגר וקבוצות רוצות להקשות עלינו. אני מקווה שמחר נראה משהו קצת שונה ואני מצפה לכך. כמובן שנעשה עבודה עליהם, עם הצוות, חוזקות וחולשות אבל אנחנו מתרכזים במה שאנחנו עושים. לצערי אני מבין שלא יהיו אוהדים וזה חבל, כי בלי האוהדים כדורגל הוא כלום אבל אנחנו צריכים ליצור אווירה בעצמנו וזה תלוי בשחקנים".

על היכולת של מכבי מפתיחת העונה אמר קין: "יש עוד (למה לצפות), לחלוטין יש עוד. לא אומר שאני מאוכזב, ברור שאני מרוצה מהנקודות שצברנו אבל אני בהחלט חושב שיש עוד בקבוצה הזו. אפשר לעלות רמה. אם הם מאמינים במה שאני מנסה לעשות, אני מאמין שזה אפשרי, אבל הם צריכים להאמין וזה תלוי בי, בצוות. להזכיר להם איזה שחקנים טובים הם יכולים להיות ואם הם ישחקו בדרך שבה אני רוצה הם אפילו יכולים להיות טובים יותר. אנחנו שמחים ממה שעשינו, אבל אני לעולם לא מסופק, אני תמיד רוצה יותר".

על עידו שחר שחתם אתמול על חוזה חדש אמר קין: "מקצוען גדול, בן אדם נפלא. גם כשהוא לא שיחק או היה בסגל, בחדר ההלבשה אתה רואה שהשחקנים אוהבים אותו. הוא ראוי לכך. הוא שחקן של מכבי, בהחלט מישהו לעתיד. במשחק האחרון שהוא שיחק חשבתי שהוא היה טוב מאוד, הוא הוחלף כי שינינו משהו טקטית, אבל הוא יקבל את ההזדמנות שלו שוב".

עוד בוואלה!

ניצחון אחד מהשוואת השיא: האתגר של מכבי תל אביב באשדוד

לכתבה המלאה

על השימוש בסגל בתקופה הקרובה אמר קין לסיום: "השחקנים שנכנסים יודעים בדיוק מה התפקיד שלהם ואני נרגש לראות את זה. לא ראינו את קיקו בונדוסו למשל. במשחקים האחרונים הוא שינה את המשחק, בזכות הרוגע שלו עם הכדור, אני מצפה לראות אותו. עידו יקבל הזדמנות, עידו ודור פרץ דומים מאוד מבחינת הריצה ללא הכדור והאנרגיה שלהם היא מדהימה. קיקו נותן דברים אחרים קצת כי הוא יותר טכני, דן ביטון היה פצוע, גבי לא שיחק הרבה במשחק האחרון אז יש לנו שחקנים שעדיין טריים. כשגבי עלה, קיקו, שרן, הם פשוט הרגיעו את המשחק ולכן חשוב שיהיה לך סגל טוב וכשהם עולים הם יודעים את תפקידם. אני מאוד מרוצה מכל הסגל, המאמץ שהשקיעו אבל הם יודעים שאנחנו רוצים עוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully