וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול שברה שיא פרמיירליג, קלופ: "משחק מופלא שלנו"

המוליכה ניצחה רק 2:4 את ניוקאסל במשחק שבו היו לה 7.2 גולים צפויים, 15 בעיטות למסגרת ו-10 הצלות של דוברבקה. המאמן התמוגג: "זה היה בית ספר ללחץ, הם רק צפו בנו". סלאח נפרד

תקציר: ליברפול - ניוקאסל 2:4/ספורט1

אחרי שמתנת חג המולד שלה הייתה חזרה לפסגת הפרמיירליג על חשבון ארסנל, אמש (שני) ליברפול הגדילה את יתרונה לשלוש נקודות במשחק פנטסטי באנפילד ביום תחילת השנה האזרחית החדשה. המייטירדס אירחו את ניוקאסל שנמצאת בשיא השפל וניצחו 2:4 במשחק שהיה יכול להיגמר גם ב-2:10 לולא הצגה מדהימה של דוברבקה, שוער האורחים שרשם לא פחות מ-10 הצלות.

ניוקאסל לא ניצחה באנפילד 30 שנה, מאז אפריל 1994 וגם במשחק הזה היא לא היתה קרובה לנצח. המשחק הזה נפתח עם החמצת פנדל של מוחמד סלאח, אלא שרגע לפני יציאתו לאליפות אפריקה, המצרי תיקן עם צמד כולל פנדל שני מוצלח ובישול לגאקפו. ג'ונס הוסיף בתווך את ה-1:3 לליברפול, שפתחה פער שלוש נקודות בפסגה ונכון לעכשיו נראית כמו הקבוצה הטובה בפרמיירליג ומועמדת בכירה לזכות באליפות. עד כמה המשחק הזה היה חד צדדי? ליברפול החזיקה בכדור 63 אחוז מהזמן ובעטה לא פחות מ-35 פעמים לשער לעומת 3 פעמים בלבד של ניוקאסל, שכבשה פעמיים. ליברפול כבשה ארבעה שערים מתוך 16 בעיטות למסגרת והיא שברה שיא פרמיירליג עם 7.27 XG כלומר מעל 6 גולים צפויים במשחק הזה (expected goals).

מוחמד סלאח, שחקן ליברפול. רויטרס
צמד, בישול והחמצת פנדל לפני שהוא עוזב לאליפות אפריקה. סלאח/רויטרס
יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
"משחק מופלא". יורגן קלופ/רויטרס

"זה היה משחק מופלא של הקבוצה שלי", אמר לאחר המשחק המאמן המרוצה יורגן קלופ, "כולם ראו איזו הצגה דוברבקה נתן בשער. זה היה סופר משחק, אהבתי כל כך הרבה אלמנטים במשחק הזה חוץ מהגולים שספגנו. משחק פשוט מדהים באווירה מדהימה. עשינו בית ספר ללחץ בכדורגל, הם רק הסתכלו עלינו. זה היה כל כך טוב. ההצגה חייבת להימשך עכשיו".

"זו תוצאה מצוינת עבורנו", אמר לאחר המשחק הגיבור שלו מוחמד סלאח, "המשחק היה מאוד אינטנסיבי והשגנו שלוש נקודות מאוד חשובות. החמצתי פנדל, אבל לא רציתי לעזוב את ליברפול למען הנבחרת ככה. הייתי רגוע בפנדל השני ובעטתי אותו כמו באימונים"

על כך שהוא עוזב לאליפות אפריקה: "אני רוצה לנצח, יש לנו שחקנים מצוינים בליברפול שיכולים לשחק בעמדה שלי. זה אומר הרבה לשחק בנבחרת הלאומית, זה משהו שאי אפשר לקחת כמובן מאליו".

אם אמרנו שסלאח היה גיבור המשחק, מרטין דוברבקה שוער ניוקאסל בהחלט נתן לו פייט עם 10 הצלות שמנעו תבוסה קשה בהרבה. "זה היה משחק משוגע", אמר דוברבקה, "שתי הקבוצות יצרו מצבים. ניסיתי לעזור לחברים שלי, לצערי הם יצרו יותר מדי מצבים טובים. אני חושב שזה היה משחק מאוד מהנה לאוהדים. הם לא יכלו לפלל למשחק טוב יותר".

המחזור ה-20 בפרמיירליג יינעל ביום שלישי עם מפגש בין ווסטהאם לברייטון (21:30, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully