וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברח למדריד? באל איתיחאד התייחסו להיעדרותו של קארים בנזמה

אחרי שסגר את חשבונותיו ברשתות החברתיות וחטף אש מהתקשורת הסעודית, הצרפתי נעדר מאימוני סוף השבוע. במועדון מכחישים אפשרות שיעזוב בינואר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.1.24/ספורט1

קארים בנזמה העלים את עצמו מהרשתות החברתיות בשבוע שעבר, אחרי ההפסד המביך של אל איתיחאד 5:2 לאל נאסר וכריסטינו רונאלדו. זה לא רק שהחלוץ הצרפתי סגר את החשבונות האישיים שלו, אלא שבמקביל דווח בסעודיה על "חוסר אכפתיות" מצדו ואכזבה גדולה מיכולתו.

היום (שני), עם פתיחת חלון ההעברות באירופה, כצפוי במידה מסוימת, פורסם שהוא מעוניין לעזוב את ערב הסעודית ואף דווח כי המריא למדריד לאור אכזבתו הרבה מהמועדון ומהתקשורת המקומית שמזלזלת ביכולתו ומרבה להשוות את מספריו לאלו של רונאלדו. בשל כך, באל איתיחאד התייחסו רשמית למצב בניסיון להכחיש כל אפשרות שיעזוב בחודש הקרוב.

שחקן אל איתיחד קארים בנזמה. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
אמור לחזור ממדריד. בנזמה/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

"בנזמה קיבל אישור לצאת למדריד, הוא ביקש שלושה ימי חופשה בשל נסיבות אישיות. קארים מקצוען והוא חלק מהקבוצה", אמרו באל איתיחאד. בנזמה הבקיע בערב הסעודית 12 שערים ובישל עוד חמישה ב-20 משחקים בכל המסגרות, אך תרומתו הדלה יחסית, בוודאי בהשוואה לכריסטיאנו רונאלדו, יצרה ביקורות רבות נגדו.

בערב הסעודית נטען שגם אם בנזמה אכן עזב את ג'דה בשל תסכול גדול מהמצב אליו נקלע ולא מסיבות אחרות כפי שבמועדון הציגו זאת, כך או אחרת המשחק הבא של אל איתיחאד יהיה רק ב-4 בפברואר, בעוד יותר מחודש, ועל כן אין מבחינתם חשש או סיבה לדאוג שהחלוץ יעזוב. על פי הנטען היום, בנזמה אמור להיות על כר הדשא כרגיל עם חזרתה של אל איתיחאד מפגרה בתחילת החודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully