וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה מטריף את הסעודים: "חסר איכפתיות, הוא בכלל לא מנסה"

הצרפתי מספק מספרים טובים באל איתיחאד, אבל בתקשורת המקומית לא סולחים על הגישה: "רונאלדו הוכיח שהוא בא לשחק. בנזמה? כלום"

תקציר: פרוזינונה - יובנטוס 2:1/ספורט1

בצרפת מספרים היום (ראשון) על האכזבה העצומה שיש בערב הסעודית מקארים בנזמה. החלוץ הוותיק אמנם כבש 9 שערים ב-14 משחקי ליגה העונה במדי אל איתיחאד והמספרים שלו לא רעים גם במפעלים האחרים, אבל הגישה פשוט מטריפה את האוהדים המקומיים.

"מעל הכול בנזמה מראה חוסר איכפתיות וחוסר מחויבות, וזה משגע את אוהדי אל איתיחאד", כתבו היום ב-footmercato. הדברים מגיעים על רקע הרעב הבלתי נגמר של כריסטיאנו רונאלדו, שלעומת בנזמה נראה נחוש ומלא אמביציה, ולא מזלזל בליגה המקומית.

באל איתיחאד התאכזבו מאוד מההפסד 3:1 לאל אהלי המצרית בגביע העולם למועדונים בשבוע שעבר (משחק בו החלוץ החמיץ פנדל), ואתמול חזרו לליגה ונכנעו בתוצאה זהה לאל רא'אד שבמקום הלפני אחרון. בנזמה סיפק הופעה חיוורת, הוחלף בדקה ה-75 והמאמן מרסלו גז'ארדו סיפר שהסיבות היו מקצועיות.

שחקן אל איתיחאד קארים בנזמה. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
"זה נראה שבקבוצה בכלל לא אוהבים אותו". בנזמה/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

באחת מתכניות הטלוויזיה הכי פופולריות בערב הסעודית, "אקשן עם וואליד", מאוד לא אהבו את ההופעה של החלוץ הצרפתי והמגיש וואליד אל-פראז' תקף בחריפות: "הפערים בין בנזמה לבין אוהדי הכדורגל כאן מתעצמים מדי יום. הוא לא עושה את ההבדל ויתרה מכך, הוא בכלל לא מנסה. כשכריסטיאנו רונאלדו הגיע לערב הסעודית, הוא הוכיח שהוא כאן כדי לשחק, אבל בנזמה? כלום. זה נראה שבקבוצה בכלל לא אוהבים אותו, שהוא לא מרגיש בנוח. אני לא יודע מה הסיבה".

ב-Goal Arabia הוסיפו אחרי המשחק אתמול: "בנזמה לא סיפק שום רגע ששווה אזכור. הוא נראה כמו אורח במשחק ולא עזר לקבוצה שלו".

בשנה שעברה אל איתיחאד זכתה באליפות, אבל כעת, אחרי בדיוק חצי עונה, היא במקום השישי בטבלה, במרחק 22 נקודות (ומשחק חסר) מאל הילאל שבפסגה. גז'ארדו לא העלה את הקבוצה על המסלול אחרי פיטוריו של נונו אספיריטו ובערב הסעודית מאוד לא אוהבים את ההופעה הכללית של בנזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully