וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג'ג' סובל מכאבים, אבל עשוי לשחק נגד הפועל פ"ת. חלאילי כשיר

2.1.2024 / 15:53

קשר מכבי חיפה ערך אימון מלא והבהיר שהוא מרגיש שהוא יכול לעמוד לרשות הקבוצה, דגו צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב (רביעי, 20:15, ספורט3). טסלפפה יספסל את באסי?

מחזור 14הסתיים03/01/2024
הפועל פתח תקוה
  • אלימלך (45)
  • אלימלך (50)
2:2
  • (41) גולדברג
  • (70) פיירו
מכבי חיפה
תקציר: מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה 1:2/ספורט1

הפועל פתח תקוה

בצל המעמד המעורער של עופר טסלפפה שיעמוד על הקווים גם מחר, תארח הפועל פתח תקווה את האלופה מכבי חיפה (20:15, ספורט3). במועדון מעריכים מאוד את המאמן ובגלל זה הוחלט לא לבצע את הזעזוע בשלב זה.

טסלפפה יקבל חזרה לסגל את אבי ריקן, אך הוא צפוי לפתוח על הספסל ולהשתלב במהלך המשחק. רן חשפיה ימשיך לעמוד בין הקורות, כאשר עומר כץ עדיין לא כשיר במאת האחוזים ולא צפוי להיות בסגל. טסלפפה מתלבט אם להוריד לספסל את פורצ'ן באסי שמאכזב לאחרונה. "ברור שאנחנו באים במצב לא טוב", אמר שחקן בקבוצה, "אבל בסוף זה כדורגל ולא נגיע כדי לוותר מראש".

פורצ'ן באסי הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
צפוי לרדת לספסל לאור היכולת המאכזבת. באסי/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה

מכבי חיפה מעדה ביום ראשון בבלומפילד בתיקו המאופס נגד הפועל תל אביב והפער ממכבי תל אביב שבמקום הראשון עלה לשמונה נקודות, לכן הירוקים יודעים שמעידה נוספת עלולה לסיים את סיפור האליפות מבחינתם בשלב מאוד מוקדם - שבוע לפני ששתי הראשונות בטבלה ייפגשו בבלומפילד.

ענאן חלאילי, עילאי חג'ג' ורמי גרשון ערכו אימון מלא היום. חלאילי כשיר לחלוטין, כך להערכת הצוות המקצועי, בעוד חג'ג' עדיין סובל מכאבים בשרירי הבטן, אבל הבהיר לאנשי הקבוצה שהוא מרגיש שהוא יכול לשחק. בנוגע לגרשון, הוא סובל מפציעה בשריר הירך האחורי שממנה עדיין לא התאושש לחלוטין. גרשון צפוי לפתוח בהרכב, אך עדיין ספק אם יהיה כשיר ל-90 דקות. המאמן מסאי דגו לא תרגל הרכב, אך ההערכה היא שיבצע מספר שינויים בהרכב כשמחמוד ג'אבר צפוי להיות בין אלו שישובו ל-11.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
כשיר לחלוטין למפגש בפתח תקוה. חלאילי/ברני ארדוב

טריוויה

* המאזן ב-128 מפגשי ליגה עד כה: 63 ניצחונות למכבי חיפה, 35 להפועל פתח תקוה ו-30 תוצאות תיקו.

* בשני הביקורים האחרונים אצל הפועל פתח תקוה, לא הצליחה מכבי חיפה לנצח: 2:2 בינואר 2015 ולפני כן הפסד 3:1 בדצמבר 2011, במשחק הראשון באצטדיון החדש. בשני המקרים היו המלאבסים מתחת לקו האדום, ובסוף העונה ירדו. השריד היחיד מאותם משחקים: עידן ורד שהיה אז במכבי חיפה וב-2:2 כבש ובישל.

* הפועל פתח תקוה הפסידה בחמשת משחקי הליגה האחרונים - הרצף הכי ארוך מאז ינואר 2009. שישה הפסדים רצופים? זה לא קרה לה מאז מרץ-מאי 2001, אז הייתה סדרה של שבעה הפסדים (שווה לשיא מועדון), כולל 3:2 ביתי מול מכבי חיפה.

* מכבי חיפה מגיעה אחרי משחק הליגה הראשון העונה בו לא מצאה את הרשת. הפעם האחרונה שלא כבשה בשני מחזורים רצופים הייתה בינואר אשתקד: תבוסה 3:0 מול מכבי תל אביב ואז 0:0 ביתי מול מכבי בני ריינה.

* המארחת עדיין לא קיבלה פנדל העונה (כמו בני ריינה) ומצד שני נפסקו לחובתה חמישה כאלה (ארבעה נכנסו) - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה.

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 8612

משחקי המחזור ה-14:

שלישי, 19:00: מכבי בני ריינה - מכבי נתניה
שלישי, 20:00: הפועל חדרה - הפועל באר שבע (ספורט2)

רביעי, 19:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה
רביעי, 19:45: הפועל תל אביב - בני סכנין (ספורט2)
רביעי, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט4)
רביעי, 20:15: הפועל פתח תקוה - מכבי חיפה (ספורט3)

חמישי, 20:30: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully