וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מעוניינת לרכוש את חמזה שיבלי, זלטאנוביץ' יחמיץ את ריינה

היהלומים מעלים הילוך לקראת חלון ההעברות ורוצים ניצחון שלישי ברציפות כשיתארחו אצל ריינה (שלישי, 19:00). אזולאי יחזור, החלוץ ספג מכה מעל עינו וייעדר

תקציר: מכבי נתניה - בני ריינה 1:1/ספורט1

מכבי נתניה

מכבי נתניה תצא מחר למשחק חוץ נגד מכבי בני ריינה ותנסה לחבר נצחון שלישי ברציפות. מאז שהגיע המאמן החדש גיא צרפתי, הקבוצה התייצבה והצליחה לנצח פעמיים ברציפות, את מ.ס.אשדוד והפועל חדרה וכעת ינסו היהלומים לצבור נקודות גם מול קבוצה שמדורגת בצמרת.

איתן אזולאי שקיבל מנוחה נגד חדרה, צפוי לחזור להרכב על חשבונו של אביב אברהם שנפגע מעל עינו במשחק הקודם. בחלק הקדמי צפויים לפתוח סטניסלב בילנקי ואיתמר שבירו. איגור זלטאנוביץ' ספג מכה חזקה בעינו במהלך האימון המסכם וייעדר.

צרפתי אמר לקראת המשחק: "אני מאוד שמח על האנרגיות ועל הרצון של השחקנים ללמוד, אבל מצד שני יש לנו הרבה דברים לתקן ואני מאמין שנגיע מוכנים כבר מחר. לפנינו משחק חוץ מאוד קשה נגד קבוצה שמדורגת במקום הרביעי. האתגר שלנו יהיה מאוד גדול".

בתוך כך, בנתניה גם חושבים על חלון ההעברות שיפתח בעוד 10 ימים ולוואלה! ספורט נודע שאחד השחקנים שסומנו על ידי הצוות המקצועי, הוא חמזה שיבלי ממכבי חיפה. כבר בספטמבר פורסם כאן שנתניה ניסתה לרכוש את שיבלי, אולם אז ראשי הירוקים סירבו לעיסקה והקשר נשאר בחיפה. כעת, יעשו בנתניה ניסיון נוסף לקנות אותו.

איתן אזולאי, קשר מכבי נתניה. ברני ארדוב
יחזור ל-11. אזולאי/ברני ארדוב

טריוויה

* בני ריינה מחפשת ניצחון היסטורי על מכבי נתניה, אחרי שני הפסדים זהים בעונה שעברה (2:1) ו-1:1 במחזור הפתיחה. בתחילת אוגוסט נפגשו השתיים בגביע הטוטו ונפרדו ב-0:0.

* בני ריינה הפסידה 1:0 בשני המחזורים האחרונים ולפני כן סיימה ב-1:1 מול הפועל ירושלים, כשהשער לזכותה היה עצמי של נועם מלמוד. שער תוצרת שחקן שלה לא היה כבר 328 דקות, מאז שפרדי ורגאס קבע 0:1 בחוץ מול הפועל פתח תקוה.

* מכבי נתניה חיברה שני ניצחונות לראשונה העונה, וזה קרה בשני משחקיו הראשונים של גיא צרפתי כמאמן. בעונה שעברה היה לקבוצה רצף של חמישה ניצחונות בין ינואר לפברואר, כולל 1:2 על בני ריינה (בבית).

* המארחת היא היחידה פרט להפועל פתח תקוה שטרם קיבלה פנדל העונה. לעומתה, נתניה עם ארבעה פנדלים עד כה (יותר מכל קבוצה אחרת) אבל החמיצה שניים מהם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לוי
אצטדיון: גרין
קהל: 1230

משחקי המחזור ה-14:

שלישי, 19:00: מכבי בני ריינה - מכבי נתניה
שלישי, 20:00: הפועל חדרה - הפועל באר שבע (ספורט2)

רביעי, 19:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה
רביעי, 19:45: הפועל תל אביב - בני סכנין (ספורט2)
רביעי, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט4)
רביעי, 20:15: הפועל פתח תקוה - מכבי חיפה (ספורט3)

חמישי, 20:30: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully