וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריסון הנדרסון חתם בהפועל גליל עליון עד סוף העונה

הסנטר (2.10, 26), שפתח את העונה שעברה בנועלת הטבלה בליגה ההונגרית וסיים אותה בקפריסין, יחזק את הסגל של ברק פלג מהמחזור הבא וינסה להוציא את הקבוצה מתחתית הטבלה

תקציר: פנרבחצ'ה - בורסאספור 90:97/ספורט1

הפועל גליל עליון הודיעה הבוקר (ראשון) על החתמתו של הסנטר האמריקאי האריסון הנדרסון עד לסיום העונה. הנדרסון לא יטול חלק במשחק הערב (18:00) אצל הפועל אילת, אבל החל ממשחק הליגה הבא צפויה גליל עליון לשחק עם שלושה זרים.

הנדרסון (2.10, 26) החל את קריירת המכללות שלו במדי USC החזקה, אך אחרי שנתיים בהן בילה בעיקר על הספסל, החליט לעבור למילווקי שגם במדיה לא פרץ. שנתו האחרונה במכללות הייתה בסאות'רן הצנועה. אחרי שניסה את מזלו בליגת הפיתוח,ללא הצלחה, יצא בקיץ 2022 לראשונה לאירופה וחתם בליגה ההונגרית ורשם 7.7 נקודות בממוצע למשחק במדי ניירגיז'ה, אך קבוצתו שחררה אותו במאזן של ניצחון אחד מ-13 משחקים. לאחר מכן המשיך לא.א.ל לימסול ורשם ב-27.4 דקות למשחק 14.4 נקודות ו-8.4 ריבאונדים.

מאמן הפועל גליל עליון ברק פלג. ברני ארדוב
זר שלישי הצטרף. ברק פלג/ברני ארדוב

גליל משחקת מפתיחת העונה עם מעט זרים, כאשר את משחקיה הראשונים העבירה רק עם ג'יימס פלדין ולאחרונה צירפה גם את עומאר סילבריו שמגלה יכולת מרשימה בינתיים. בקבוצה מקווים שעם הגעת הזר השלישי, הם יוכלו להתייצב ולהתחיל לברוח מהתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully