וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: קרב תחתית בין הפועל אילת לגליל עליון

הדרומיים שחזרו לנצח במשחק הקודם למרות ששיחקו ללא הגארד המוביל, ינסו להמשיך במומנטום על חשבון האורחת מכפר בלום ששוב תופיע עם שני זרים בלבד

תקציר: הפועל תל אביב - המבורג 101:118/ספורט1

המחזור ה-14 בליגת העל יימשך מחר (ראשון, 18:00) עם קרב תחתית שבו תארח הפועל אילת את הפועל גליל עליון. שתי הקבוצות יגיעו למפגש במאזן של שני ניצחונות משישה משחקים, כאשר ההבדל הוא שהצפוניים שיחקו בבית רק פעם אחת מתחילת העונה, בעוד שעבור הדרומיים יהיה זה משחק הבית הרביעי.

אילת יצאה מהמקום האחרון בשבוע שעבר, אחרי שניצחה אצלה את עירוני רמת גן. דיישון בוקר הושאר מחוץ לסגל על ידי מסימיליאנו מנטי, אבל המאמן קיבל תצוגת שיא מסקאר אנום שהתפוצץ אחרי משחקים ראשונים בינוניים בקבוצה. באילת ממשיכים לחפש חיזוק כדי להעמיד סגל שיוכל לברוח ממאבקי התחתית, אבל בינתיים יצטרכו לעשות את העבודה נגד גליל עליון בשביל לא להיצמד בחזרה לחלק התחתון של הטבלה.

שחקני הפועל גליל עליון. לילך וייס רוזנברג
מדרימים עם סגל דל בזרים. הפועל גליל עליון/לילך וייס רוזנברג

החבורה מכפר בלום, אחרי שסחטה לא מעט מחמאות על הופעות טובות לאחרונה, אכזבה בשבוע שעבר עם הפסד חוץ בהרצליה לאחר שרדפה אחרי היריבה מתחילת המשחק ולא הצליחה לחזור. לרשות המאמן ברק פלג ימשיכו לעמוד רק שני זרים, הכי מעט בליגה, כשהוא תלוי רבות ביכולת של הישראלים כדי להחזיק מעמד. גליל עליון ניצחה רק פעם אחת באילת בשנתיים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully