וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ויתרה על צירוף גבוה, תופיע בסגל חסר נגד וולבס

31.12.2023 / 9:55

האדומים שקלו לצרף את ג'ורדן מורגן, אך ירדו ממנו והוא יצטרף לא.א.ק אתונה. וולס וקאמינגס לא יוכלו לשחק נגד הליטאים, גינת עשוי לשוב. טימור: "הפועל תמיד עושה הכי טוב שהיא יכולה, זה מראה לאן רוצים להגיע העונה"

תקציר: אנאדולו אפס - דרושפאקה 78:85/ספורט1

אחרי 11 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הפועל תל אביב נעצרה אמש (שבת) במפתיע על ידי עירוני קרית אתא של שרון אברהמי, כשהפסידה 91:87 בבית. האדומים נשארו במקום הראשון בליגת העל, אבל נוצחו לראשונה העונה במסגרת המקומית.

הפועל תל אביב, ששיתפה לראשונה בליגה את הזרים החדשים וויל קאמינגס ודז וולס, פתחה טוב את המשחק, הובילה 20:28 אחרי רבע אחד, אבל המומנטום שלה לא נמשך מעבר. התוצאה הכוללת של רבעים 2 ו-3 הייתה 36:51 לקרית אתא, והפעם סגנית האלופה לא הצליחה לנפק את הרבע האחרון המפורסם והטוב שלהה - ויצאה עם הפסד.

"אין לי איך להסביר ולתרץ את המשחק. לא בגלל התוצאה, יותר בגלל הדרך. אנחנו לא צריכים להיראות ככה, למרות שאנחנו סוחבים עייפות והכל טוב ונכון. זאת לא הדרך שלנו לשחק כדורסל.
כולנו סוחבים מחלות, יש לנו הרבה פצועים והלו"ז הוא לא קל. זו המציאות שלנו, נבין שזה המצב, ואם לא נבין את זה, אנחנו בכלל בבעיה. המצב במדינה שונה לקבוצת ספורט, אנחנו טסים בכל שבוע, לפעמים טיסות כפולות, זה לא דבר קל לספורטאי. מתמודדים עם זה בצורה הכי טובה, גם אנחנו, כל המערכת ביחד, ברמות שמגיעות להם המילים הכי מדהימות שיש. קשה, אבל עושים את זה ביחד", סיכם בר טימור שהוביל את הפועל תל אביב עם 21 נקודות, למרות שהיה חולה והתכנית הייתה לתת לו מנוחה.

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ימשיך עם רוטציה קצרה. דני פרנקו/ברני ארדוב

האדומים קיבלו יום חופש ומחר בבוקר ימריאו לבלגרד לקראת המשחק ביום שלישי נגד וולבס הליטאית ביום רביעי ביורוקאפ (19:30, ספורט1). זהו משחק השלמה מהמחזור השני, ואם הפועל תל אביב תצליח לנצח אותו, היא תפתח פער משמעותי במקום השני בבית א'.

למשחק הקרוב צפויה הקבוצה של דני פרנקו להופיע בסגל חסר במיוחד, שוב. שני הזרים החדשים וולס וקאמינס לא יכולים לשחק כי לא היו רשומים בסגל במועד המקורי של ההתמודדות. בראיין אנגולה, ג'יילן הורד וג'ייקובן בראון, שלא נמצא עם הפועל תל אביב בשלב הזה, ייעדרו גם הם, ולגבי תומר גינת תתקבל החלטה בסמוך למועד המשחק. בהפועל אופטימיים שאם גינת לא יוכל לשחק נגד וולבס, הוא ישותף שבוע לאחר מכן נגד לונדון ליונס.

בינתיים, האדומים שקלו לצרף חיזוק לקו הקדמי והיו במגעים מתקדמים עם הסנטר ג'ורדן מורגן, שמשחק גם בנבחרת סלובניה כמתאזרח, אך בחרו שלא להחתימו לבסוף - והשחקן יחתום בא.א.ק אתונה. "הפועל תמיד רוצה להיות הכי טובה שהיא יכולה, והיא עושה הכי טוב עם האנשים שאפשר להביא באותם רגעים. וויל ודז באו לחזק, וזה מראה לאן אנחנו רוצים להגיע בסוף השנה הזאת", סיפר בר טימור על הרצון של הקבוצה להתחמש.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
תומר גינת, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
בהפועל תל אביב יקוו שישוב נגד וולבס. תומר גינת/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

בנושא אחר, מחלקת הנוער של המועדון רשמה הישג היסטורי לאחר שבמהלך סוף השבוע התבשרה רשמית על קבלתה של קבוצת הנוער הבכירה לטורניר היורוליג לנוער - לראשונה אי פעם.

בין היתר, הפועל תל אביב תתמודד בטורניר המוקדמות בבלגרד בתחילת חודש מרץ מול קבוצות הנוער של פרטיזן והכוכב האדום בלגרד, אלופת היורוליג נוער 2022 מגה בלגרד, ברצלונה ואולימפיה מילאנו.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully