וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד כאן: הרצף של הפועל תל אביב נעצר בהפסד ל-91:87 לקרית אתא

אחרי 11 ניצחונות בכל המסגרות, סגנית האלופה איבדה בביתה את המאזן המושלם בליגה, הקרייתים גברו עליה לראשונה בקדנציה הנוכחית בליגת העל. 22 לבייטמון

תקציר: פנרבחצ'ה - בורסאספור 90:97/ספורט1

עירוני קרית אתא עשתה הערב (שבת) את מה שלא הצליחה לעשות בקדנציה הנוכחית שלה בליגת העל, ומאז מאי 2003. למעשה, היא עשתה את מה שלא הצליחה אף קבוצה בליגה העונה: לנצח את הפועל תל אביב. אחרי שהפתיעה בבית את הפועל חולון באמצע השבוע, הקבוצה של שרון אברהמי עשתה זאת גם במגרשה של סגנית האלופה, עם 87:91. האדומים איבדו את המאזן המושלם ונעצרו אחרי רצף של 11 ניצחונות בכל המסגרות.

שחקניו של דני פרנקו לא הצליחו לייצר הפעם את השטף ההתקפי שהתרגלנו לראות העונה: לעומת 15 אסיסטים הם איבדו 14 כדורים, כשהאחוזים ל-2 השתפרו ברבע האחרון, אך נתקעו על 43% במשחק כולו. הפועל תל אביב הצליחה לפתוח פער של 10 נקודות כבר ברבע הראשון, אבל מהר מאוד גם שמטה אותו, ובמחצית השנייה נקלעה לפיגור דו-ספרתי ולמרדף אחרי היריבה, דווקא לאחר שהרוטציה שלה התארכה בזכות ההצטרפות של וויל קאמינגס שערך הופעת בכורה והציג יכולת סבירה, ודז וולס ששיחק לראשונה בליגה אחרי שהיה מצוין בניצחון על המבורג ביורוקאפ לפני שלושה ימים.

מנגד, קרית אתא נהנתה מערב התקפי מוצלח של הזרים ג'יימס בייטמון ואמין סטיבנס, אבל גם מהאנרגיות של שני הגארדים הישראלים, רז אדם וגיא פלטין. הקרייתים המשיכו במומנטום המצוין עם ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, שמשאיר אותם במאזן 2:5 מרשים העונה.

קייל אלכסנדר הפועל תל אביב. דני מרון
נעצר הרצף החיובי. קייל אלכסנדר/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו להפועל תל אביב: בר טימור 21, קסבייר מנפורד 18 (4/6 ל-3, 3 חטיפות), וויל קאמינגס 11, דז וולס 10, קייל אלכסנדר 8 (6 ריבאונדים), עידן זלמנסון (10 ריבאונדים) וגיל בני 7 כל אחד, ג'ון הולנד 5.

קלעו לעירוני קרית אתא: ג'יימס בייטמון 22 (4/8 ל-3, 7 איבודים), אמין סטיבנס 17 (8 ריבאונדים), רז אדם 13 (6 ריבאונדים), גיא פלטין 12 (5 אסיסטים, 5 חטיפות), תומר פורת 9, אקיה פרואיט 7, בן שרף 6, ג'יי ג'יי קפלן 3, יריב עמירם 2.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אמין סטיבנס, עירוני קרית אתא. דני מרון
ניצחון מרשים לקרית אתא. אמין סטיבנס/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

בייטמון הוביל את האורחים ליתרון בפתיחה, קאמינגס, בני ומנפורד הפכו ל-8:13. טימור עלה טוב מהספסל, סטיבנס השאיר את קרית אתא צמודה ופורת קלע מרחוק, אבל הולנד החזיר לו ויחד עם וולס וזלמנסון הגדיל ל-16:25. עמירם קלע בצד השני, לפני שמנפורד פתח פער דו-ספרתי. פורת צימק ל-28:20 בתום הרבע הראשון.

רבע 2:

בייטמון צלף שלשה, שרף הוסיף מהלך של סל ועבירה והכחולים התקרבו, המארחת שמרה על התירון עם אלכסנדר מקו העונשין ומנפורד מחוץ לקשת, אך פלטין הכניס אנרגיות מהספסל הקרייתי והקטין ל-33:31. טימור חדר היטב למהלך של 3 נקודות, אלא שהמומנטום נשאר בצד של קרית אתא שהשוותה בזכות פלטין וסטיבנס. וולס קלע 5 נקודות מהירות, פרואיט איזן ל-40:40 ואחרי סל של זלמנסון, קליעות עונשין של סטיבנס וסל של אדם אחרי חטיפה סגרו מהפך. האחרון הוסיף 2 מהקו והגדיל, טימור עם 4 נקודות קבע שוויון 46:46 בהפסקה.

בן שרף, עירוני קרית אתא. דני מרון
קרית אתא במומנטום טוב. בן שרף/דני מרון

רבע 3:

סל של הולנד נענה בשלשה של קפלן, סטיבנס הוסיף 2 נקודות ופרואיט מחוץ לקשת השלים ריצת 0:8 בדרך ל-48:54. מנפורד החליף סלים עם בייטמון, האחרון דייק פעמיים מהקו אחרי שטימור עשה זאת, ובתגובה לשלשה של וולס הגיע סל וירטואוזי של בייטמון שקבע 55:60. פלטין חטף וירה שלשה, קאמינגס צימק בחדירה אבל שרף פגע מרחוק ופרואיט חתם מתפרצת בדאנק גדול - 57:68. בני עצר את המומנטום עם שלשה, סחיטה של עבירת תוקף מבייטמון וקליעות עונשין, זלמנסון הוסיף 2 מהקו ובייטמון סיים רבע נפלאה עם שלשה על הבאזר - 64:71 לקרית אתא.

רבע 4:

הרבע נפתח עם שלשה על מנפורד, בייטמון החזיר בצד השני ופלטין שוב חטף בדרך לסל קל שפרנקו הזעיק פסק זמן אחריו, במצב של 76:67 לחובתו. מנפורד ופורת החליפו שלשות, פלטין עם חטיפה חמישית טס להטבעה, קאמינגס וטימור צימקו מהקו אבל סטיבנס ובייטמון החזירו את הפער לדו-ספרתי - 74:85. קאמינגס הרים אליי אופ לאלכסנדר, טימור הוריד למינוס 7 וקאמינגס הוסיף סל משלו, אדם הגיב בסל חשוב לפני שדאנק של אלכסנדר הוריד ל-87:82. סטיבנס דייק ב-1 מ-2 מהקו, טימור חידש את התקוות של הפועל עם שלשה פחות מדקה לסוף, אבל בייטמון השיב באותו מטבע וגמר את הסיפור. בסיום, 87:91 לעירוני קרית אתא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully