וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזריו של קין העבירו את האימון המסכם, להפועל חיפה "יש מה להוכיח"

מאמן מכבי תל אביב בילה את חג המולד עם משפחתו בדובאי ומתכונן לנחות למשחק (ראשון, 20:00, ספורט1), קניקובסקי ואבישי כהן צפויים לפתוח והתלבטות לגבי יונתן כהן. אחרי המפלות מול הפועל באר שבע ודרבי, המארחת רוצה להראות שהיא "לא סתם בצמרת הגבוהה"

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

הפועל חיפה

אחרי שבוע סוער שעבר על הפועל חיפה וכשרוני לוי זועם על השחקנים באסיפה השבוע לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:00, ספורט1) מול מכבי תל אביב, תנסה הקבוצה מהכרמל לחזור ליכולת הטובה. המאמן צפוי לעשות לא מעט שינויים בהרכב כאשר נועם בן הרוש ופליפה סנטוס צפויים לחזור ל-11. לוי מתלבט גם בין לירן סרדל לדור מלול כשתומר יוספי וגיא מלמד ימשיכו בהתקפה.

"ברור שמכבי תל אביב זה המשחק הכי קשה שיש", אמר שחקן בקבוצה", "אבל אחרי המפלות נגד באר שבע ובדרבי אנחנו רוצים להוכיח שאנחנו יכולים להתמודד מול קבוצה גדולה ואנחנו לא סתם בצמרת הגבוהה".

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
יתמודד מול מכבי ת"א אחרי המפלות מול ב"ש ומכבי חיפה? רוני לוי/קובי אליהו

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב קיימה הערב את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:00, ספורט1) מול הפועל חיפה. מי שהעבירו את האימון היו עוזריו של רובי קין, רורי דלאפ ודייב סרצ'אן. המאמן האירי המריא בסוף השבוע לדובאי כדי לפגוש את משפחתו לרגל חופשת חג המולד והחמיץ את האימון, אבל מתוכנן לנחות לקראת המשחק מחר, בו תנסה המוליכה להמשיך ברצף הניצחונות המרשים שלה.

בקרית שלום לא מתרשמים מהתבוסה של רוני לוי ושחקניו במחזור הקודם בבאר שבע. "זה יהיה משחק שונה לגמרי", אומרים במכבי תל אביב. "גם בית"ר חטפה רביעייה מהפועל באר שבע ובקושי נתנו לה שער אחד. כל משחק טומן בחובו קשיים אחרים וצריך לבוא בדריכות ובמוכנות שיא, כי כולם רוצים לגרום לנו להפסד הראשון".

בכל הקשור לשינויים בהרכב, אחרי שהתקשה לעלות לשחק בשל נפילת שניים מחבריו הקרובים ביותר במלחמה, ישוב גבי קניקובסקי לסגל ואמור לפתוח ב-11. המשחק מחר יהיה האחרון של מילסון בטרם היציאה לאליפות אפריקה ומחרתיים הוא ימריא ויצטרף אל חבריו לנבחרת אנגולה. באשר לאנריק סבוריט ולדן ביטון שנעדרים כבר מספר משחקים, השניים התאמנו אתמול, אבל עדיין בספק רב. השניים יתאמנו הערב ורק בתום האימון יידע רובי קין האם הוא יכול לקחת בחשבון אחד מהם לסגל. אחרי הפציעה של ניר ביטון, עידן נחמיאס יחזור להרכב. גם אבישי כהן אמור לפתוח בעמדת המגן הימני אחרי שנח ועלה רק כמחליף במשחק האחרון.

ההתלבטות הגדולה של מאמן מכבי תל אביב שוב תהיה בכנף הימנית, כאשר יונתן כהן העלה את מניותיו אחרי הגול שכבש בניצחון על בית"ר ירושלים, אבל עדיין ספק אם הוא יפתח בהרכב. אוהדים רבים צפויים להצפין מחר, אחרי שההיתר עלה לכמות של 15 אלף ביציעים וההערכה היא שלפחות 5,000 אוהדי מכבי תל אביב ילוו את הקבוצה למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. דני מרון
נלקח בחשבון להרכב. יונתן כהן/דני מרון

טריוויה

* 125 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי תל אביב מובילה 30:59 בניצחונות ועוד 36 משחקים לא הוכרעו.

* הפועל חיפה לא ניצחה את מכבי תל אביב ב-13 מפגשי הליגה האחרונים, מאז ה-1:2 בחוץ במרץ 2018. במשחק הקודם (1:1 ביתי) קטעה רצף של שבעה הפסדים מול הצהובים.

* הניצחון הביתי האחרון שלה על מכבי תל אביב היה בפברואר 2015, אז מהראן לאלה וטדאס קיאנסקאס קבעו 0:2.

* מכבי תל אביב עם 31 נקודות מתוך 33 - המאזן הכי טוב שלה מאז עונת 1993/94, אותה פתחה עם 11 ניצחונות רצופים. אז, אגב, הרצף נעצר עם 1:1 מול מכבי חיפה שבסופו של דבר זכתה באליפות (ללא הפסד).

* המוליכה רוצה ניצחון ליגה תשיעי ברציפות - דבר שלא עשתה מאז ינואר-מרץ 2021, אז היו לה 10 ניצחונות רצופים. יחד עם הקונפרנס ליג, הרצף עומד על 11 ניצחונות.

* אחרי שהפועל ירושלים כבשה שער מוקדם מול הפועל תל אביב, הפועל חיפה נותרה היחידה שלא מצאה את הרשת ברבע השעה הראשונה. השער הכי מהיר שלה העונה היה בדקה ה-21 (לירן סרדל ב-1:1 מול הפועל פתח תקוה).

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: חיפה
קהל: 5817

משחקי המחזור הבא:

שלישי, 19:00: מכבי בני ריינה - מכבי נתניה
שלישי, 20:00: הפועל חדרה - הפועל באר שבע (ספורט2)

רביעי, 19:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה
רביעי, 19:45: הפועל תל אביב - בני סכנין (ספורט2)
רביעי, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט4)
רביעי, 20:15: הפועל פתח תקוה - מכבי חיפה (ספורט3)

חמישי, 20:30: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully