וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל נשדדה מול ווסטהאם: "כנראה שאנחנו צריכים לבעוט 60 פעם כדי להבקיע"

התותחנים בעטו 30 פעם לשער וסיימו עם 77 נגיעות ברחבה, אבל איבדו את הפסגה עם 2:0 מתסכל. ארטטה: "לא זוכר דבר כזה, מהערבים המתסכלים בקריירה שלי"

השערים של סוצ'ק ומברופאנוס, ארסנל נגד ווסטהאם/ספורט1

ארסנל פספסה הזדמנות לעלות לפסגה כשנכנעה אתמול (חמישי) 2:0 לווסטהאם במשחק עם עוד מחלוקת שיפוטית, אבל המאמן מיקל ארטטה מסרב להאשים את ה-VAR ואת שופטי המסך, ויודע שלקבוצתו היו המון הזדמנויות לכבוש שערים ולנצח - והיא פשוט לא ניצלה אותן.

תומאס סוצ'ק פתח עם שער בדקה ה-13, שאושר אחרי בדיקה ממושכת. הילוכים חוזרים הצביעו על כך שהכדור יצא החוצה כאשר ג'רוד בואן משך אותו בחזרה מהקו כדי לייצר את ההזדמנות. השער אושר על ידי שופט המגרש מייקל אוליבר, ולא היו מספיק ראיות מזוויות הצילום הזמינות כדי לקבוע באופן סופי אם הכדור יצא מתחומי המגרש ולא ניתן היה לפסול אותו. זה שחזור של תקרית דומה, אחרי הנגיחה של אנתוני גורדון בהפסד 1:0 של התותחנים בניוקאסל.

ארטטה כבר התלונן בפומבי אחרי אותו שער של גורדון, אבל הפעם המאמן של התותחנים הביע נימה פייסנית יותר לאחר שקבוצתו החמיצה הזדמנות לעלות לפסגת טבלת הפרמייר ליג, כאשר קונסטנטינוס מאברופאנוס חתם את הניצחון של ווסטהאם עם בישול בדקה ה-55.

שחקן ארסנל, בוקאיו סאקה. Catherine Ivill, GettyImages
עשה הכול חוץ מלהבקיע. סאקה/GettyImages, Catherine Ivill

"לא ראיתי את זה, אבל הם אומרים שזה לא חד משמעי", אמר ארטטה. "חבל שעם הטכנולוגיה שיש לנו, זה לא מספיק ברור כדי שנוכל להגיד אם זה בחוץ או בפנים. זה נעשה. זה נגמר. אין מה לעשות עם זה עכשיו.

"גם אם הטכנולוגיה שיש לנו כרגע לא מספיק טובה כדי לתת לנו את התשובה, מה שאנחנו צריכים לעשות גם בלי זה - זה לנצח. עם מספר המצבים שיצרנו במשחק, זה היה צריך להיות מספיק".

לארסנל היו 30 בעיטות וסיימה עם נתון של הערכת גולים של 2.68 לאחר שרשמה 77 נגיעות ברחבה של ווסטהאם - שיא לקבוצה שלא הצליחה להבקיע במשחק פרמיירליג מאז החלה ספירת הנתונים ב-2008.

"זה מה שזה", הוסיף ארטטה. "אנחנו צריכים לנסות לייצר שערים. אם אנחנו לא מבקיעים עם 30 בעיטות, אז אנחנו צריכים לעשות 50 או 60 כדי לנסות להבקיע. זה הדבר היחיד. אני לא יכול לדמיין משחק שבו יש לנו יותר נגיעות ברחבה, או יותר דומיננטיות ופחות מצבים ליריבה, ועוד מול קבוצה טובה כמו ווסטהאם. אבל זה לא הספיק כדי לנצח".

"אני לא זוכר משחק שבו היו לנו יותר נגיעות בכדור בתוך הרחבה, יותר שליטה ופחות הזדמנויות ליריבה כמו לווסטהאם, אבל זה לא הספיק. זה אחד המשחקים הכי מתסכלים שחוויתי, אבל זה קורה לפעמים. גם מול ברייטון וליברפול שיחקנו מצוין, אבל כבשנו".

בינתיים, בוס ווסטהאם דייויד מויס חגג את ניצחון הליגה הראשון שלו בחוץ מול אחת היריבות הבכירות - ארסנל, צ'לסי, ליברפול או מנצ'סטר יונייטד - ב-73 ניסיונות. "אנחנו מתכוננים לשיחות", אמר על הארכת החוזה שלו, לקראת הדיונים, "אני לא חושב שמישהו מאיתנו עושה את זה מהר מדי. אני לא רואה שום בעיה עם זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

כחלק מחגיגת חג המולד באנגליה, כבר בשבת בצהריים ייצא לדרך המחזור ה-20 בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully