וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפתרון של היורוליג לא הוגן, צריך להיות הפסד טכני למכבי ת"א"

משחק הבית של פנרבחצ'ה מול הצהובים הועתק לליטא מסיבות ביטחוניות, בטורקיה הגיבו בכעס: "הצעד המתבקש - אי הופעה למשחק"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.12/ספורט1

בטורקיה זועמים בעקבות ההחלטה של היורוליג להעתיק את משחק הבית של פנרבחצ'ה נגד מכבי תל אביב לליטא. כזכור, היורוליג הודיעה הערב (חמישי) על החלטתה להעתיק את המשחק שיתקיים ביום חמישי הבא מאיסטנבול לפוניבז' מסיבות ביטחוניות.

כצפוי, בטורקיה לא אהבו את ההחלטה וברשתות החברתיות כמו גם באתרי הספורט במדינה, אוהדים מתחו ביקורת על היורוליג ועל הנהלת פנרבחצ'ה שקיבלה את המתווה.

"אם קבוצה מסוימת לא רוצה להגיע לטורקיה, היא צריכה לספוג קנס והפסד טכני. הפתרון של היורוליג לא הוגן וצבוע", כתב אחד העיתונאים.

עיתונאי נוסף כתב: "למה פנרבחצ'ה קיבלה את הפיתרון הזה? אם ים מדר נמצא באיסטנבול ושגיב יחזקאל ורמזי ספורי בטוחים באנגליה, ואם אין איתם שום בעיה, למה מכבי תל אביב לא יכולה להתייצב כאן?".

אחד האוהדים כתב ש"מבחינת פנרבחצ'ה, זאת שערורייה ממדרגה ראשונה, אולי השערוריה הכי גדולה בשש שנות הקדנציה של עלי קוץ כנשיא המועדון. פנרבחצ'ה לא צריכה לנסוע לליטא במחאה על ההחלטה ההזויה הזו, זה הצעד המתבקש".

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון מול שחקן פנרבחצ'ה סקוטי ווילבקין. Djordje Kostic, Dragan Tesic, אתר רשמי
האוהדים קוראים לפנר לא להופיע. לורנזו בראון מול סקוטי ווילבקין/אתר רשמי, Djordje Kostic, Dragan Tesic

בימים האחרונים דנו המועדונים יחד עם היורוליג באפשרויות, ומכבי הציעה לקיים את המשחק בבלגרד. בסופו של דבר, בהובלת מאמן פנרבחצ'ה שרונאס יאסיקביצ'יוס, נבחרה ארץ הולדתו ליטא. בקלנאפיליו ארנה שבפוניבז' יש כ-6,000 מושבים, והוא האולם הביתי של לייטקאבליס ביורוקאפ ובליגה המקומית.

גם הנציגות הישראליות בליגת האלופות, הפועל חולון והפועל ירושלים, לא הורשו להיכנס לטורקיה - ומשחקי החוץ שלהן נגד בורסאספור וגלאטסראיי הועברו לבוסניה והרצגובינה. בעוד כחודש וחצי, ב-7 וב-8 בפברואר, אמורות הפועל תל אביב ומכבי תל אביב להתארח באיסטנבול יום אחרי יום, ולשחק נגד בשיקטאש ביורוקאפ ואנאדולו אפס ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully