וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרה ונתניה מחפשות מומנטום, גיא צרפתי יישאר מושלם?

29.12.2023 / 13:15

שתי המנצחות של המחזור הקודם ייפגשו בנתניה, המאמן החדש ינסה להשיג ניצחון נוסף שירחיק אותו מאוד מהתחתית. איגור זלטאנוביץ' צפוי להמשיך בחוד. איתן אזולאי יקבל מנוחה

תקציר: בני סכנין - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

הפועל חדרה

הפועל חדרה, השיגה מוקדם יותר השבוע ניצחון חשוב מאוד, בחוץ נגד בני סכנין ובמועדון ינסו לייצר כעת רצף של תוצאות טובות, כשהקבוצה תארח מחר את מכבי נתניה. שתי הקבוצות צמודות בטבלה, כאשר לחדרה עם 13 נקודות, יש נקודה יותר מנתניה. אחד הדברים המדאיגים את המאמן ניסו אביטן הוא כמות הכיבושים הדלה, תשעה שערים, שהשיגה הקבוצה ב-11 מחזורי ליגה. אביטן תירגל היום מספר הרכבים והחליף הרבה בין ההרכב הראשון למחליפים, כשנדמה שהוא עדיין לא סגור על עצמו בנוגע ל-11 שיפתחו מחר על כר הדשא.

תמיר עדי הפצוע ייעדר, כאשר אחת ההתלבטויות של אביטן היא בנוגע לעמדת המגן הימני, שם מתחרים דיא לבאבידי ורון אונגר על חולצת ההרכב. הקפטן עידו לוי אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים אחרי ניצחון חשוב ומאוד רוצים לייצר רצף הצלחות. גם נתניה באה אחרי ניצחון, ועם התלהבות של מאמן חדש, וצפוי משחק קשה מאוד. כמובן שהעומס משפיע מאוד על כולם, אבל במיוחד לקבוצות כמונו עם סגל קצר יחסית, אבל זה המצב ואיתו אנחנו צריכים להתמודד. הליגה מאוד צמודה וכל ניצחון מרים אותך למעלה. נקווה לעשות משחק טוב"

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
לא סגור על ההרכב/שלומי גבאי

מכבי נתניה

מכבי נתניה פתחה בצורה מוצלחת את עידן המאמן החדש גיא צרפתי עם ניצחון ביתי חשוב 0:1 נגד מ.ס.אשדוד. הקבוצה תתארח מחר אצל הפועל חדרה, במשחק שנערך באצטדיון בנתניה, כך שהיהלומים בהחלט יכולים להרגיש כמו במשחק ביתי נוסף. למעט מתן לוי הפצוע, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן צרפתי, כאשר השינוי העיקרי בהרכב יהיה בקישור. איתן אזולאי יקבל מנוחה בשל העומס שהיה עליו בשבועות האחרונים ולא יתלבש למשחק מחר, אביב אברהם צפוי לפתוח במקומו.

תומר צרפתי ימשיך לפתוח בשער וגיא מזרחי יקבל קרדיט בעמדת המגן הימני. גם איגור זלטאנוביץ', שחזר לסגל ולהרכב במשחק האחרון, צפוי לשמור על מקומו ב-11 הפותחים. ראצ'יד צ'ירינו שוב נשאר מחוץ לסגל, דבר שמרמז על פיחות גדול במעמדו לקראת החלון של ינואר, שייפתח בעוד כשבועיים.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
איגור זלאטנוביץ' שחקן מכבי נתניה חוגג שער. ברני ארדוב
צפוי לשמור על מקומו בהרכב. זלאטנוביץ'/ברני ארדוב

טריוויה

* מאז חזרתה של הפועל חדרה לליגת העל, המאזן בין השתיים עומד על 5:6 למכבי נתניה בניצחונות ועוד שלוש תוצאות תיקו.

* הפועל חדרה היא היחידה ללא תיקו ביתי העונה. יש לה שני ניצחונות וארבעה הפסדים.

* מכבי נתניה עדיין ללא ניצחון חוץ העונה (שתי נקודות בלבד מתוך 18 אפשריות) וסך הכול ניצחה פעם אחת ב-12 משחקי הליגה האחרונים שלה כאורחת. אולי במשחק חוץ באצטדיון הביתי זה ישתנה.

* אם נתניה תפסיד שוב, זה יהיה בפעם הרביעית ברציפות בחוץ. זה לא קרה לה בעונה אחת בליגה מאז מרץ-מאי 2016, אז ירדה ללאומית.

* אלעד מדמון כבש שבעה מתשעת השערים של חדרה העונה. השערים הללו שווים 10 נקודות מתוך ה-13 שצברה הקבוצה עד כה.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: נתניה
קהל: 2457

משחקי המחזור ה-13:

שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה - הפועל ירושלים (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חדרה - מכבי נתניה
שבת, 18:00: מכבי בני ריינה - בני סכנין
שבת, 19:30: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע (ספורט2)

ראשון, 19:45: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
ראשון, 20:00: הפועל חיפה - מכבי תל אביב (ספורט1)
ראשון, 20:30: הפועל תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully