וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמרו הפריבילגיות: לבנדובסקי מבין שאף אחד לא חסין בברצלונה

צוות האימון מבין שהוא לא עומד בציפיות, האוהדים קוראים לספסל אותו ואחרי הגעת ויטור רוקה, "גם הפולני יודע שמקומו בהרכב פחות מובטח"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.12/ספורט1

רוברט לבנדובסקי הוא ספק השערים העיקרי של ברצלונה העונה, עם 8 כיבושים ו-4 בישולים בליגה, אבל למרות זאת הפולני גם סופג חלק גדול מהביקורות נגד הקבוצה - ובצדק. הביצועים שלו על כר הדשא רחוקים מלהיראות כמו בימי השיא שלו, ולפי הדיווחים אפילו צ'אבי "שטף" אותו במחצית המשחק נגד אלמריה בשבוע שעבר. עם הצטרפותו של ויטור רוקה לסגל בינואר, בספרד מבהירים: ללבנדובסקי נגמרו הפריביליגיות.

לפי התקשורת הספרדית, הצוות המקצועי אמנם מאמין בכישורים ובמחויבות של החלוץ, אך במקביל ישנה הבנה שהוא לא עומד בציפיות מבחינת יכולת, כשגם האוהדים חושבים שהוא לא ראוי לקרדיט שהוא מקבל: 36% מהמצביעים בסקר שערך "מארקה" קראו לספסל את לבנדובסקי.

באותו דיווח נכתב שגם בתוך המועדון תוהים מדוע הוא לא נח לפחות חלק מהדקות ומפנה מקום להזדמנות עבור פראן טורס, וחושבים שצ'אבי צריך להיות יותר תובעני כלפיו, אם כי התחושה היא שאחרי שיחת הנזיפה שהוזכרה לעיל, גם הפולני מבין שאף אחד לא חסין.

ב"ספורט" הוסיפו: "הצטרפותו של ויטור רוקה עשויה להיות טריגר להתאוששות של לבנדובסקי, כי עכשיו הוא יודע שמקומו בהרכב פחות מובטח".

רוברט לבנדובסקי, ברצלונה. רויטרס
הקרדיט יופחת? לבנדובסקי/רויטרס

ברצלונה תחזור לליגה ביום חמישי הבא ותתארח אצל לאס פלמאס, כאשר בחצי השני של העונה היא תנסה לסגור פער של 7 נקודות מהפסגה כדי לשמור על תואר האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully