וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי ופליקס חטפו: "לצ'אבי נמאס, אז הוא תפס פיקוד"

בברצלונה חושפים פרטים על האסיפה הסוערת: "צ'אבי כעס יותר מאי פעם". הפורטוגלי והפולני עמדו במוקד: "זה מסר לכל הקבוצה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.12/ספורט1

אחרי שלושה משחקים לא טובים שלה בלשון המעטה, ברצלונה חזרה אמש (רביעי) לנצח אומנם, אבל היא ממש לא הרשימה והמשיכה ביכולחת החלשה שלה עם 2:3 קשה בבית מול אלמריה נועלת הטבלה. בהיעדרם של פרנקי דה יונג המוצהב ופדרי הפצוע, הקפטן הנשכח סרג'י רוברטו הוזעק להרכב וסידר לצ'אבי קצת אוויר לנשימה, עם צמד שמנע מברצלונה לסגור משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.

ברצלונה תצא כעת לפגרה של שבועיים, אבל מי שחשב שצ'אבי יוצא לפגרה מרוצה מהניצחון, זה ממש לא המצב. המאמן, שהסמל שלו גם כשחקן, היה הרוגע הנפשי שלו, היה נסער לאחר המשחק כשאמר: "המחצית הראשונה היתה לא מקובלת. אמרתי לשחקנים במחצית שהם חייבים להתאפס על עצמם".

צ'אבי מאמן ברצלונה. רויטרס
שיחת ניעור עם השחקנים. צ'אבי/רויטרס

המאמן ערך לשחקנים שיחה קשה במחצית שהסתיימה ב-2:2 ונזף בהם. "זאת השיחה הכי קשה שהיתה לי כמאמן ברצלונה", העיד צ'אבי, "אמרתי לשחקנים שאנחנו לא ברצלונה של 2010. אני יכול לקבל את זה שאנחנו מחמיצים מול השער, אבל אני לא סולח על כך שאנחנו לא רצים כמו חיות. או שאנחנו מתאבדים כאן, או שאנחנו לא נזכה בכלום. אם זה לא מגיע בגלל הכדורגל, זה צריך להגיע מהנשמה".

"זו אחריות שלי ורק שלי להחדיר בשחקנים את הרעב לנצח. אני מבטיח שזה לא יקרה שוב. אני לא אוהב את שריקות הבוז במחצית אבל מבין אותן, זה לא מתקבל על הדעת שאתה משחק בלי נשמה".

"יצרנו הרבה מצבים, אבל התקשינו שוב בסיומת. ואני מכליל גם את עצמי בזה. כולנו צריכים להשתפר ב-2024 ואני בטוח שנעשה את זה", הוסיף גונדואן.

בברצלונה חשפו פרטים נוספים על אסיפת המחצית הסוערת של צ'אבי, שלפי העיתונאי ג'רארד רומרו כללה צרחות והטחה של לוח מחיק לאוויר. "צ'אבי כעס. השחקנים אומרים שהוא מעולם לא נראה כל כך זועם. זה הגיע לטונים גבוהים מאוד בחדר ההלבשה", אמר.

ב"ספורט" הקטלאני טענו שמי שעמד במוקד ההאשמות של צ'אבי, היו רוברט לבנדובסקי וז'ואאו פליקס. "לצ'אבי נמאס מהגישה של חלק מהשחקנים, אז הוא החליט לעשות מעשה. הוא 'שרף' את פליקס וגער בלבנדובסקי. הוא תפס פיקוד על הסיטואציה, לקח אחריות והעביר מסר לכל הקבוצה - זו לא ברצלונה שהייתה בעבר, ולא צריך להציב את הרף גבוה מדי, רק לעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully