וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד ושער ניצחון לסרג'י רוברטו ב-2:3 של ברצלונה על אלמריה

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 0:31

הקפטן (60, 83) הציל את אלופת ספרד ממשחק רביעי רצוף ללא ניצחון, אחרי ששמטה פעמיים יתרון. ראפיניה כבש (35) ובישל. ניצחון דרמטי גם לבילבאו

מחוץ לקווים, 18.12/ספורט1

ברצלונה הוציאה לדרך את המחזור ה-18 בליגה הספרדית הערב (רביעי), עם ניצחון דרמטי 2:3 על אלמריה האחרונה בטבלה. אתלטיק בילבאו ניצחה 0:1 את לאס פלמאס בתוספת הזמן ואילו ויאריאל גברה 2:3 על סלטה ויגו.

שחקני ברצלונה חוגגים עם סרג'י רוברטו. JOSEP LAGO/AFP, GettyImages
הקפטן הציל את ברצלונה ממבוכה. סרג'י רוברטו (במרכז) חוגג עם חבריו/GettyImages, JOSEP LAGO/AFP

ברצלונה - אלמריה 2:3

בהיעדרם של פרנקי דה יונג המוצהב ופדרי הפצוע, הקפטן הנשכח סרג'י רוברטו הוזעק להרכב וסידר לצ'אבי קצת אוויר לנשימה, עם צמד שמנע מברצלונה לסגור משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. אחרי הפסד מול ג'ירונה ו-1:1 אצל ולנסיה בליגה, שביניהם התבזתה האלופה כשנוצחה על ידי אנטוורפן בליגת האלופות, גם את נועלת הטבלה בספרד היא בקושי הצליחה לנצח. הדיפה לא טובה של מקסימיליאנו אפשרה לראפיניה להעלות את המארחת ליתרון (35), אבל לאו בפטיסטאו העניש את ההגנה הנרפית של בארסה והשווה (43). ראפיניה הוסיף בישול מקרן, אליה התחבר סרג'י רוברטו כדי להבקיע את השני של הבלאוגרנה (60), אלא שאדגר גונסאלס ניצל טעות קשה של איניאקי פניה ורונאלד אראוחו בכדור גובה - ואיזן בשנית (71). אילקאי גונדואן הצליח לפספס כדור משני מטר מול שער ריק, אבל מסירת עומק נהדרת של רוברט לבנדובסקי, וסיומת של סרג'י רוברטו בין הרגליים של מקסימיליאנו (83), הבטיחו לברצלונה את שלוש הנקודות. אלמריה נותרה ללא ניצחונות העונה.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
seperator

אתלטיק בילבאו - לאס פלמאס 0:1

דרמה גדולה בדקה ה-94 בסן מאמס. לאס פלמאס רצתה עבירה מרחק 25 מטרים משער המארחת, אבל השופט הורה להמשיך והבאסקים דהרו למתפרצת שבסיומה נגח אונאי גומס אל הרשת של אלברו ואייס, שהצטיין עד אותו רגע עם תשע הצלות, כולל פנדל של גורקה גורוסטה בדקה ה-40. ברגע האחרון השוער הדף רע וכאמור גומס המחליף בן ה-20 הבקיע את שערו השני בקריירת הבוגרים והעניק לבילבאו ניצחון בית רביעי ברציפות שהצמיד אותה לאתלטיקו מדריד במקום הרביעי.

ויאריאל - סלטה ויגו 2:3
לוויאריאל: אלפונסו פדראסה (13), עיסא מנדי (40), דני פארחו (48 בפנדל). לסלטה: אנסטסיוס דוביקאס (52), יורגן סטרנד לארסן (57)

משחקי יום חמישי:

בטיס - ג'ירונה
קאדיס - ריאל סוסיאדד
מאיורקה - אוסאסונה
אלאבס - ריאל מדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully