וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "מבאס להפסיד כך, בטח כשאתה תופס את מכבי ביום כזה"

מאמן בית"ר ירושלים לאחר ה-1:0 הדרמטי: "ידענו שהם יהיו חשופים ולא ניצלנו את זה, והם ניצלו טעות שלנו. נעבה את הסגל בינואר"

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

בית"ר ירושלים הצליחה למתוח הערב (רביעי) את מכבי תל אביב, אבל לא מנעה ממנה ניצחון שמיני ברציפות בליגה ועשירי בכל המסגרות - 0:1 דרמטי משער של יונתן כהן בדקה הראשונה של תוספת הזמן. הירושלמים סופרים כבר 14 משחקים רצופים בלי ניצחון על המוליכה (10 הפסדים וארבע תוצאות תיקו) מאז ה-2:3 הביתי באפריל 2018, ויחפשו את הנקודות ביום ראשון בטדי מול מכבי פתח תקוה.

המאמן יוסי אבוקסיס סיכם: "לא תחושות נעימות כשמפסידים. בטח כשמחמיצים כך במחצית הראשונה ואתה תופס את מכבי ביום כזה. מאוד התעייפנו במחצית השנייה, איבדנו הרבה כדורים וזו התוצאה. ביקשתי מקריאף להיות קרוב לבלמים כי לשם נכנס דור פרץ ונכנס זהבי, לא עברנו לשלושה בלמים. ראינו ששני המגנים סחוטים והיינו צריכים עוד עזרה מהקישור. השער לא הגיע מזה אלא מאיבוד כדור שלנו. במחצית הראשונה יצאנו להתקפות מעבר וחטפנו כדורים, זה מתסכל שלא ירדנו ביתרון של לפחות שער אחד. היה משחק הגנה יוצא מן הכלל שלנו. הם הגיעו למצבים, אבל צריך להבין שהם תוקפים עם המון שחקנים. ידענו שהם יהיו חשופים ולא ניצלנו את זה. סילבה? הוא נראה בסדר, אני מקווה שיתאושש. ראיתי שזהבי בעט לו בראש".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. דני מרון
"שער מתסכל, הכדור היה אצלנו". יוסי אבוקסיס/דני מרון

אבוקסיס המשיך: "שער מתסכל, הכדור היה אצלנו. הם ניצלו את הטעות שלנו, אנחנו לא ניצלנו את שלהם. זה לא שהחזקנו מעמד, הגענו למצבים מצוינים. במחצית השנייה לא הצלחנו לתפוס אותם חשופים מדי, היה חסר לנו הפס הראשון בחטיפה. זה מבאס לספוג בדקות האחרונות, אבל אפשר לקחת את הדברים הטובים, לתקן מה שצריך ולהמשיך קדימה".

על עומס המשחקים: "לוקח בדרך כלל יומיים-שלושה להתאושש מכל משחק, זה מאוד קשה ולא נורמלי. אני מעריך את ההשקעה של השחקנים, יודע שזה לא פשוט. זה המצב ונמשיך עם זה. אני חושב שנעבה את הסגל בינואר".

הקשר עדי יונה אמר בסיום: "כולם נתנו 100 אחוז, אפשר היה לראות בסוף את העייפות אחרי שלושה משחקים השבוע. עשינו תקופה טובה, הבאנו הרבה נקודות לאחרונה והמטרות שלנו הן להיות למעלה. חיכיתי להזדמנות הזו הרבה זמן, אני מנסה להראות את הכי טוב שלי ולתת את ה-100 אחוז. מכאן בעזרת השם רק לעלות".

עוד בוואלה!

אחד, אני יודע: 0:1 למכבי תל אביב על בית"ר בתוספת הזמן

לכתבה המלאה

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה - הפועל ירושלים (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חדרה - מכבי נתניה
שבת, 18:00: מכבי בני ריינה - בני סכנין
שבת, 19:30: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע (ספורט2)

ראשון, 19:45: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
ראשון, 20:00: הפועל חיפה - מכבי תל אביב (ספורט1)
ראשון, 20:30: הפועל תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully