וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר מעדה ב-1:1 נגד גנואה, נאפולי איכזבה גם ב-0:0 נגד מונצה

המוליכה הובילה משער ראשון העונה של ארנאוטוביץ', אך דראגושין כפה שוויון. האלופה ניצלה מהפסד שלישי רצוף בזכות מרט שהדף פנדל. 1:3 ללאציו על פרוזינונה, 0:1 לפיורנטינה על טורינו

תקציר: נאפולי - מונצה 0:0/ספורט1

כדי לפנות את השחקנים לחגיגות השנה החדשה, החליטו בליגה האיטלקית לערוך את כל המחזור ה-18 בשישי ובשבת. אחרי ארבעה משחקים דרמטיים ומפתיעים הערב, בהחלט יש למה לחכות מחר.

נאפולי - מונצה 0:0

ההתרסקות של האלופה נמשכת. היום היא אירחה את מונצה אחרי שני הפסדים רצופים, 4:0 משפיל לפרוזינונה בגביע ו-2:0 לרומא, אבל לא הצליחה לשוב למסלול הניצחונות, למעשה אפילו ניצלה מהפסד כפי שקרה לה במפגש האחרון בין השתיים. בדקה ה-68 למונצה הייתה הזדמנות פז לעלות ליתרון, אבל מתאו פסינה בעט פנדל רע מאוד לידיים של אלכס מרט שפשוט קלט את הכדור ללא קושי. מרט, אגב, נפגע כעבור מספר דקות והוחלף, מפלס הלחץ רק הלך ועלה והמאמן וולטר מצארי אף הורחק בדקה ה-83. ויקטור אוסימן המורחק נעדר היום, ביום הולדתו ה-25, זכר לכרטיס האדום שספג ברומא וגם מתאו פולטינו חסר לקבוצה עקב הרחקה. בקצב הזה ייתכן שגם המאמן שמונה לתפקיד רק בחודש שעבר במקום רודי גרסיה, יסיים את תפקידו מהר מהצפוי.

פיורנטינה - טורינו 0:1

הוויולה סופרת שמונה משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות ובזכות ניצחון דרמטי על טורינו קפצה לפחות זמנית למקום הרביעי, בשוויון נקודות עם מילאן השלישית שגם היא טרם שיחקה. אחרי 83 דקות מאופסות, הכריע את ההתמודדות לוקה ראניירי מבישול של קאיודה. זה לא מפתיע שפיורנטינה התקשתה מול טורינו, שבשלושת המפגשים הקודמים ביניהן ניצחה פעמיים ופעם אחת השיגה תיקו.

שוער נאפולי אלכס מרט קולט בעיטת פנדל של פסינה. GettyImages
מרט עוד הציל את נאפולי מהפסד לפני שנפצע/GettyImages
חביצ'ה קברצחליה, שחקן נאפולי. GettyImages
עוד ערב עגום לאלופה. קברצחליה/GettyImages

גנואה - אינטר 1:1

המוליכה באיטליה התאוששה מההפסד הדרמטי לבולוניה בגביע עם 0:2 על לצ'ה, אבל אולי משהו בכל זאת עובר על הנראזורי - ייתכן שזהו חסרונו של הכוכב לאוטרו מרטינס - שמעדו לראשונה בליגה לראשונה אחרי חודש שבו ניצחו ארבעה משחקים רצופים וכלל לא ספגו. ההתחלה הייתה מבטיחה עבור האורחת, שעלתה ליתרון משער בכורה בקבוצה של מרקו ארנאוטוביץ' שבדקה ה-42 היה הראשון להגיע לכדור חוזר שניתז מהקורה וכבש, אך הבלם ראדו דראגושין, שמוזכר כמועמד לטוטנהאם בשבועות האחרונים, עמוק בתוספת הזמן (45+7) השווה בנגיחה ולמעשה קבע את תוצאת המשחק כבר במחצית הראשונה. יש לציין שתוספת הזמן הארוכה הייתה בעקבות מופע פירוטכני של הקהל המקומי שגרם לעצירת המשחק לשמונה דקות. אגב, שערה של גנואה היה הראשון שלה נגד אינטר אחרי שמונה משחקים שבהם לא כבשה, הפסידה מתוכם שבעה וספגה 26 שערים לא כולל היום.

לאציו - פרוזינונה 1:3

החבורה של מאוריציו סארי התאוששה מה-2:0 שספגה מאתלטיקו מדריד ומילאן עם 0:2 משלה על אמפולי והיא ממשיכה בניסיונה להתקרב אל עבר הטופ 4. היום באולימפיקו היא כבר נקלעה לפיגור אחרי שמתאו גונדוזי נגע בכדור עם ידו ברחבה, שופטי המסך התערבו ובהמלצתם נפסק פנדל שהכוכב העולה מתיאס סולה תרגם לשער יתרון בדקה ה-57, אך המקומיים התעוררו והפכו במהרה: תחילה גוסטב איסקסן בישל לטאטי קסטז'אנוס שבדקה ה-70 נגח את השוויון, בחלוף שתי דקות היה זה קסטז'אנוס שבישל לאיסקסן ששמקר על קור רוח וגלגל לפינה באחד על אחד. את תוצאת הסיום קבע פאטריץ' שבדקה ה-84 דחק מקו השער אחרי כדור קרן משמאל. אגב, הפנדל של סולה אמנם לא הספיק לפרוזינונה, אבל זה היה השער הראשון בתולדותיה במפגשים עם לאציו (חמישה הפסדים ותיקו עד היום).

צפו בתקציר הניצחון 1:3 של לאציו על פרוזינונה

תקציר: לאציו - פרוזינונה 1:3/ספורט1
מרקו ארנאוטוביץ', שחקן אינטר. GettyImages
חגג שער בכורה במדי הנראזורי. ארנאוטוביץ'/GettyImages
מופע פירוטכני עם אבוקות ורימונים של אוהדי גנואה. GettyImages
המופע הפירוטכני גרם לעצירת המשחק, השוויון הגיע עמוק בתוספת הזמן/GettyImages

משחקי שבת באיטליה

אטאלנטה - לצ'ה
קליארי - אמפולי
אודינזה - בולוניה
ורונה - סלרניטנה
מילאן - ססואולו
יובנטוס - רומא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully