וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחרי הסטירה מרונאלדו": בנזמה נעלם באופן מסתורי מהאינסטגרם

זוכה כדור הזהב לשנת 2022 סגר זמנית את החשבון המונה 76 מיליון עוקבים, ככל הנראה בגלל העלבות והקנטות מצד אוהדי קבוצתו אל איתיחאד

"העמוד אינם קיים" - זו ההודעה שמופיעה מאז אמש (שלישי) בחשבון האינסטגרם של קארים בנזמה. זוכה כדור הזהב לשנת 2022 חתם עוד ערב מאכזב במדי אל איתיחאד, למרות בישול השער הראשון, כשקבוצתו הובסה 5:2 במשחק ביתי בליגה הסעודית בידי אל נאסר של החבר לשעבר כריסטיאנו רונאלדו, שכבש צמד ועלה לראש טבלת המבקיעים בכדורגל העולמי לשנת 2023.

76 מיליון עוקביו של בנזמה נתקלים מאז בעמוד שגיאה בחשבון באינסטגרם שלו, שלפחות כרגע הפך ללא פעיל. בצרפת וגם בערב הסעודית נטען כי הוא ספג העלבות והקנטות מצד אוהדי אל איתיחאד עוד במהלך המשחק ולאחריו, ובתגובה סגר את החשבון זמנית. ב-RMC נכתב: "אחרי הסטירה מרונאלדו, בנזמה נעלם באופן מסתורי מהאינסטגרם".

כזכור, בתקשורת הסעודית טענו לחוסר אכפתיות מצד החלוץ הצרפתי. וואליד אל-פראז', מגיש טלוויזיה באחת התוכניות המפורסמות, תקף בחריפות: "הפערים בין בנזמה לבין אוהדי הכדורגל כאן מתעצמים מדי יום. הוא לא עושה את ההבדל ויתרה מכך, הוא בכלל לא מנסה. כשכריסטיאנו רונאלדו הגיע לערב הסעודית, הוא הוכיח שהוא כאן כדי לשחק, אבל בנזמה? כלום. זה נראה שבקבוצה בכלל לא אוהבים אותו, שהוא לא מרגיש בנוח. אני לא יודע מה הסיבה".

שחקן אל איתיחד קארים בנזמה. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
סבל ששווה 200 מיליון יורו לעונה. קארים בנזמה/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

קפטן ריאל מדריד לשעבר, שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-36, לא רווה נחת במזרח התיכון. חוץ מהכסף כמובן. הוא הגיע בקיץ עם חוזה עתק של 200 מיליון יורו לעונה עד קיץ 2026 וכביכול השתווה לרונאלדו, אבל התוצרת שלו רחוקה מזו של הפורטוגלי. במאזנו תשעה שערי ליגה, הוא הודח עם אל איתיחאד ברבע גמר אליפות העולם לקבוצות וגרם לפיטוריו של המאמן נונו אספיריטו סנטו.

הקבוצה שלו, שזכתה באליפות בעונה שעברה והשקיעה לא מעט ברכש, מתקשה להתרומם גם לאחר מינויו של מרסלו גז'ארדו ונמצאת רק במקום השישי - מרחק 22 נקודות מהמוליכה אל הילאל ו-15 מאל נאסר ורונאלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully