וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי באנגליה: ארסנל תוכל לשוב למקום הראשון, טוטנהאם בברייטון

התותחנים יארחו את ווסטהאם בידיעה שרק ניצחון ישיב אותם לפסגה (22:15, ספורט1), ניצחון של התרנגולים עשוי להיות שווה חזרה למקום השלישי (21:30, ספורט2)

תקציר ניצחונה של ליברפול 0:2 על ברנלי/ספורט1

המחזור ה-19 באנגליה יצא לדרך כבר ביום שלישי שבו ניצחה ליברפול בברנלי ועלתה לפסגת הפרמיירליג, אבל ארסנל תשוב למקום הראשון בטבלה אם תנצח בביתה את ווסטהאם בדרבי לונדוני. עוד קודם לכן ייצא לדרך המשחק בין ברייטון לטוטנהאם, שחוזרת לעצמה ויכולה לטפס למקום השלישי.

קשר ווסטהאם ג'רוד בואן מול דקלן רייס קשר ארסנל. GettyImages
מפגש נוסף עם האקסית. רייס מול בואן/GettyImages

ברייטון - טוטנהאם (21:30, ספורט2)

חמישה מחזורים רצופים לא הצליחה טוטנהאם לנצח, אבל בשלושת המשחקים האחרונים חזרה לעצמה עם ניצחונות משכנעים על ניוקאסל, בחוץ על נוטינגהאם פורסט ועל אברטון. כעת התרנגולים יכולים לקפוץ למקום השלישי אם ינצחו בברייטון, את החבורה של רוברטו דה זרבי שמתקשה לשמור על יציבות וסובלת מבעיה בעיקר בחלק האחורי, לראיה העובדה שלא שמרה על רשת נקייה העונה בליגה. ברייטון ניצחה רק פעמיים ב-12 המחזורים האחרונים ואם לא די בכך, הכוכב היפני שלה קארו מיטומה נפצע ולא נראה שישחק. מנגד, אנג' פוסטקוגלו עדיין יחסר את הפצועים הרבים וביניהם ג'יימס מדיסון, אך להרכב שלו ישוב דסטני אודוגי שהיה מושעה ורישרליסון שספג מכה בשבת אמור להיות כשיר וינסה להבקיע משחק רביעי ברציפות. כריסטיאן רומרו שהוחלף במשחק הקודם בהפסקת המחצית וההערכה הייתה שיהיה כשיר, צפוי להיעדרות של מספר שבועות לאחר שאובחן עם מתיחה בשריר הירך האחורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רישרליסון טוטנהאם. רויטרס
נכנס לעניינים בצפון לונדון. רישרליסון/רויטרס

ארסנל - ווסטהאם (22:15, ספורט1)

בדיוק כפי שקרה בדצמבר 2022, התותחנים והפטישים נפגשים באצטדיון האמירויות לדרבי במחזור חג המולד. בשנה שעברה ארסנל נחלצה מפיגור והפכה ל-1:3, תוצאה שאם תחזור על עצמה תקפיץ אותה בחזרה למקום הראשון בליגה על חשבון ליברפול שעקפה אותה ביום שלישי בברנלי. עם זאת, השתיים כבר נפגשו העונה, לפני כמעט חודשיים בגביע הליגה, ואז זה הסתיים ב-1:3 לווסטהאם שגם במשחק האחרון בין השתיים במסגרת הליגה חילצה נקודה, ב-2:2 באפריל באצטדיונה הביתי. ווסטהאם אחרי שלושה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים בליגה, בעוד ארסנל ניצחה רק פעם אחת בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות ובוודאי חוששת מזה ששתי המעידות היחידות שלה העונה באמירויות היו מול טוטנהאם ופולהאם, כידוע גם הן לונדוניות. קאי האברץ המוצהב יחסר למיקל ארטטה ונראה שלהרכב שלו ישוב לאנדרו טרוסאר, שאמור לשתף פעולה בהתקפה עם מרטין אודגור, גבריאל מרטינלי, בוקאיו סאקה וגבריאל ז'סוס, אבל גם אופציית ז'ורז'יניו אפשרית ואם כן הוא יצוות לצד דקלן רייס ששוב יפגוש את האקסית.

כחלק מחגיגת חג המולד באנגליה, כבר בשבת בצהריים ייצא לדרך המחזור ה-20 בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully