וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל עולמה: מנצ'סטר סיטי חזרה מפיגור לניצחון 1:3 על אברטון

אלופת העולם הטרייה הפכה בזכות פודן (53), אלברס (64 בפנדל) וסילבה (86) והתקרבה לקבוצות הצמרת במרוץ האליפות, הריסון (29) כבש ראשון. מדואקה סידר לצ'לסי 1:2 דרמטי על קריסטל פאלאס

תקציר: אברטון - מנצ'סטר סיטי 3:1/ספורט1

מחזור חג המולד באנגליה המשיך הערב (רביעי), כאשר מנצ'סטר סיטי הפכה פיגור לניצחון חשוב על אברטון. קודם לכן, צ'לסי ניצחה בתום דרמה גדולה את קריסטל פאלאס מפנדל בדקה ה-89.

פיל פודן חוגג עם חוליאן אלברס מנצ'סטר סיטי. GettyImages
בחזרה לטופ 4. אלברס ופודן/GettyImages

אברטון - מנצ'סטר סיטי 3:1

אלופת העולם הטרייה שבה מאליפות העולם לקבוצות עם התואר היחיד שהיה חסר לה בארון הגביעים, וכעת היא חזרה להתמקד בדבר החשוב עבורה יותר מכל - להשיג אליפות פרמיירליג רביעית ברציפות, דבר שלא קרה מעולם. עם ניצחון בודד ב-6 המחזורים האחרונים ומשחק חסר ששם אותה במקום החמישי בטבלה, האלופה האנגלית הגיעה לגודיסון פארק למפגש לא פשוט עם הקבוצה של שון דייץ' שנמצאת בכושר נהדר, על אף ההפסד לטוטנהאם במחזור החולף. זה התחיל נהדר עבור הטופיז שעלו ליתרון בדקה ה-29 כשאיבוד כדור של רודרי סידר לג'ק הריסון את השער מול האקסית, אבל המחצית השנייה הייתה שייכת לתכולים. פיל פודן השווה (53) בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה, חוליאן אלברס דייק מהנקודה הלבנה (64) וברנרדו סילבה ניצל טעות קשה של ג'ורדן פיקפורד (86) עם מהפך שהעלה את סיטי למקום הרביעי בטבלה, 2 נקודות מתחת לאסטון וילה, לה משחק עודף עליה.

דקה 29: גול! 0:1 לאברטון! בניגוד למהלך המשחק ואחרי החמצות של אלופת העולם הטרייה, איבוד כדור של רודרי ברחבה של אדרסון סידר לדווייט מקניל מסירת רוחב לג'ק הריסון שכבש מקרוב מול האקסית.

דקה 53: גול! מנצ'סטר סיטי השוותה ל-1:1! פיל פודן השתחרר למצב בעיטה מחוץ לרחבה ובעט בעוצמה לפינה הקרובה של ג'ורדן פיקפורד את השוויון המיוחל של האלופה.

דקה 64: גול! 1:2 למנצ'סטר סיטי! בעיטה של נתן אקה בתוך הרחבה פגעה בידו של אמאדו אונאנה, השופט הצביע על הנקודה הלבנה וחוליאן אלברס הפציץ לרשת של פיקפורד כדי לקבוע מהפך.

דקה 86: גול! 1:3 למנצ'סטר סיטי! טעות קשה של פיקפורד שפשוט חילק מתנה לברנרדו סילבה שנותר לו רק לבעוט מעליו מחוץ לרחבה ולהבטיח כמעט בוודאות את הניצחון.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
ג'ק הריסון לצד דווייט מקניל אברטון. GettyImages
יתרון מפתיע. מקניל והריסון/GettyImages
פיל פודן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
החזיר את הצבע ללחיים של פפ. פודן/GettyImages
חוליאן אלברס מנצ'סטר סיטי. GettyImages
מהפך בגודיסון פארק. אלברס/GettyImages
ברנרדו סילבה מנצ'סטר סיטי. GettyImages
ניצל טעות קשה של פיקפורד וכבש את השלישי. סילבה/GettyImages

צפו בתקציר הניצחון הדרמטי של צ'לסי על קריסטל פאלאס

תקציר: צ'לסי - קריסטל פאלאס 1:2/ספורט1
שחקני צ'לסי חוגגים עם נוני מדואקה. GettyImages
סידר לצ'לסי שלוש נקודות. מדואקה/GettyImages

צ'לסי - קריסטל פאלאס 1:2

העונה הרעה של צ'לסי תחת מאוריסיו פוצ'טינו אמנם קיבלה חיזוק מסוים בעלייה לשלב חצי גמר גביע הליגה, אבל ההפסד 2:1 לוולבס במחזור הקודם היה השלישי ברציפות של הבלוז בפרמיירליג, ודווקא שער יתרון של מיכאילו מודריק כבר הפיח תקווה בקרב יושבי הסטמפורד ברידג' בדקה ה-13. דקה לתוך תוספת הזמן הבלאגן במערך ובהגנה של צ'לסי באה לידי ביטוי בצורה מושלמת כשכדור חופשי של ג'ורדן איוו מצא את מייקל אוליסה ללא שמירה, והקשר השתלט יפה ובעט לרשת. הארגנטינאי ראה כיצד הקבוצה שלו שוב מאבדת נקודות, אבל נוני מדואקה שעלה מהספסל סחט פנדל ובעט אותו גם בעצמו בדקה ה-89 לרשת של דין הנדרסון כדי להשיג שלוש נקודות קריטיות בניצחון שני ב-3 המחזורים האחרונים וחזרה למקום ה-10 בטבלה.

משחק נוסף:

ברנטפורד - וולבס 4:1
לברנפורד: יואן ויסה (16). לוולבס: מריו למינה (13), וואנג הי-צ'אן (14 ו-28), ז'אן ריקנר בלגארד (79)

צפו בתקציר הניצחון של וולבס על ברנטפורד

תקציר: ברנטפורד - וולבס 4:1/ספורט1

המחזור יסתיים ביום חמישי כאשר המוליכה ארסנל תארח את ווסטהאם ובמשחק נוסף תתארח טוטנהאם בברייטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully