וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידזאדה ותורג'מן עשויים לפתוח במכבי ת"א, דגני ייעדר בבית"ר

קין צפוי לבצע שינויים ב-11 במשחק החזרה של הצהובים לבלומפילד והזהיר את השחקנים מצורת המשחק של הירושלמים, שיחסרו את הבלם שלא התאמן. אבוקסיס סיפר על השיחה שערך עם שועה: "אמרתי לו 'אפשר לעזור בהגנה ועדיין לתת מספרים'".

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 4:4/ספורט1

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת המשחק בו תארח את בית"ר ירושלים מחר בבלומפילד (רביעי, 20:30). הצהובים שישחקו לעיניי האוהדים שלהם בבלומפילד לראשונה מאז אושרה חזרת הקהל, מגיעים במומנטום מצוין, מהמקום הראשון עם 28 נקודות מתוך 30 אפשריות.

המאמן רובי קין הביע שביעות רצון גדולה מהווינריות והאופי שמגלים שחקניו בחמשת משחקי הליגה האחרונים, שהסתיימו כולם בניצחון על חודו של שער. בקבוצה דיברו על נושא ניצול המצבים וכן נתנו דגשים מיוחדים גם על צורת המשחק של בית"ר, שמתאפיינת בהמון כדורים ארוכים, מהחלק ההגנתי ישירות להתקפה. אנשי הצוות המקצועי הזהירו מפני בעיטות השוער הארוכות של השוער מיגל סילבה והראו לשחקנים את אחד השערים שכבשה בית"ר נגד מכבי נתניה, שהחל מטעות נאיבית של אחמד סלמן, חלוץ נתניה שהחזיר את אחד הכדורים שיצאו לחוץ והציב אותו על רחבת החמש של בית"ר, כאשר השוער סילבה לא המתין ובעט את הכדור היישר לרגליו של טימותי מוזי שכבש. "נהיה חייבים לשים לב לזה. אסור לנו להיות נאיביים, כי בית"ר זו קבוצה שיודעת להעניש על כל טעות הגנתית שנעשה", אמרו במכבי ת"א.

בצוות המקצועי עשויים לבצע כמה שינויים בהרכב לקראת מחר, גם משיקולים מקצועיים וגם כחלק מחלוקת העמוסים, עם הסתכלות לעבר משחק החוץ נגד הפועל חיפה ביום ראשון. אופיר דוידזאדה, ניר ביטון ודור תורג'מן, שנכנסו כמחליפים נגד מכבי פתח תקוה, נמצאים בתמונת ההרכב וגם השוער רועי משפחתי עשוי לחזור לשחק. לעומתם, אנריק סבוריט ודן ביטון הפצועים לא ייכללו בסגל.

שחקן מכבי תל אביב, אופיר דוידזאדה. אריאל שלום
מכבי ת"א חוזרת לבלומפילד, דוידזאדה ישוב להרכב?/אריאל שלום

בית"ר ירושלים

יוסי אבוקסיס "עקץ" לא מעט פעמים את מכבי תל אביב בשנים האחרונות, ומקווה לעשות זאת גם מחר (רביעי,20:30) כשבית"ר תתארח אצל הצהובים באצטדיון בלומפילד. הירושלמים יגיעו למשחק אחרי ה-4:4 עם הפועל באר שבע שמצד אחד הראה את האיכויות המשופרות של הקבוצה מבחינה התקפית, ומצד שני חשף שוב את הבעיות החוזרות בחלק האחורי.

הבלם אוראל דגני לא התאמן היום בשל התכווצות ועומסים והוא יישאר מחוץ לסגל הקבוצה לקראת משחק החוץ מחר מול מכבי תל אביב. מעבר לכך, באימון המסכם אבוקסיס לא תירגל הרכב, אך נראה כי אורי דהן ואדי גוטליב ישתפו פעולה במרכז ההגנה במערך של ארבעה שחקנים. איסמעילה סורו ודן עזריה כשירים, כאשר בחוד נראה כי ישנה התלבטות בין פרד פריידיי למיירון ג'ורג'. בנוסף לדגני, בן ביטון ודור מיכה הפצועים ייעדרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוראל דגני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יחסר לבית"ר בבלומפילד. דגני/ברני ארדוב

"יש שיפור גדול בהתקפה שלנו, בהגעה למצבים, זה הרבה יותר טוב מהמשחקים הקודמים. כמובן שיש דברים פחות מעודדים, אנחנו סופגים בקלות מדי בכל מערך שעשינו, נצטרך להיות יותר אגרסיביים", אמר אבוקסיס במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

על הטעויות שנעשו נגד באר שבע: "ממשיכים קדימה ולא הורגים אף שחקן. מקיימים אסיפות כל הזמן כדי לראות איך להשתפר. כמו ששיפרנו מאוד את ההתקפה, אפשר וצריך גם להשתפר בהגנה".

על ירדן שועה: "אנחנו צריכים את ירדן של המשחקים האחרונים. שוחחתי איתו, הוא מחויב מבחינה הגנתית. הסברתי לו שאפשר גם לעזור בהגנה וגם לתת מספרים בהתקפה. מקווה שנקבל אותו ככה ברוב העונה. גם בחדר ההלבשה הוא מעודד את השחקנים, ככה אני רוצה אותו".

על מיירון ג'ורג' שנמצא בבצורת כיבושים: "אני לא מוטרד. כל עוד הוא עושה תנועה נכונה, זה בסדר. העיקר שנגיע למצבים ונכבוש. שבעה שערים בשני משחקים זה מעודד מאוד".

דן עזריה הוסיף: "אני מאוד מחכה למשחקים כאלה, אוהב את הלחץ וההתרגשות במשחקים בפרופיל גבוה. מכבי תל אביב בין שתי הקבוצות הטובות בליגה ויש לה אחוזי הצלחה מטורפים, אבל נצטרך לנצל את נקודות התורפה שלה ולנצל את החוזקות שלנו. אני מאמין שאפשר לעשות את זה. בתחילת העונה ניסינו למצוא זהות, במשחקים האחרונים אנחנו מצליחים בזה".

שוער הפועל באר שבע ניב אליאסי, מול שחקן בית"ר ירושלים מיירון ג'ורג'. דני מרון
"אני לא מוטרד". אבוקסיס על ג'ורג'/דני מרון

טריוויה

* המאזן עד כה ב-134 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה: 38:57 למכבי תל אביב בניצחונות, ועוד 39 תוצאות תיקו.

* בית"ר ירושלים אמנם ניצחה 1:3 במפגש האחרון בין השתיים שהיה בחצי גמר הגביע, אבל במסגרת ליגת העל לא גברה על מכבי תל אביב מאז ה-2:3 הביתי באפריל 2018. ב-13 משחקי הליגה מאז נרשמו תשעה ניצחונות של מכבי תל אביב ועוד ארבע תוצאות תיקו (שלוש מהן היו 0:0).

* ניצחון החוץ האחרון של הירושלמים על מכבי תל אביב היה בכלל בנתניה: 0:3 במחזור הפתיחה של אותה עונה, 2017/18. איתי שכטר כבש צמד ועידן ורד השלים. שרן ייני ואופיר דוידזאדה פתחו אז בהרכב המפסידה. בבלומפילד בית"ר לא ניצחה מאז ה-2:4 באוקטובר 2015.

* מכבי תל אביב עם 28 נקודות מתוך 30 - המאזן הכי טוב שלה מאז עונת 1993/94, אותה פתחה עם 11 ניצחונות רצופים (ובסופו של דבר סיימה רק כסגנית של מכבי חיפה).

* המוליכה רוצה ניצחון ליגה שמיני ברציפות - דבר שלא עשתה מאז ינואר-מרץ 2021. אז היו לה 10 ניצחונות רצופים, כולל 1:4 ביתי על בית"ר ירושלים.

* בית"ר ללא הפסד בחמשת משחקי הליגה האחרונים, לראשונה מאז שלהי עונת 2021/222 (אז הרצף התארך לשבעה).

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 4314

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה - הפועל ירושלים (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חדרה - מכבי נתניה
שבת, 18:00: מכבי בני ריינה - בני סכנין
שבת, 19:30: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע (ספורט2)

ראשון, 19:45: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
ראשון, 20:00: הפועל חיפה - מכבי תל אביב (ספורט1)
ראשון, 20:30: הפועל תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully