וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה בקרב על שש נקודות, ינאקופולוס יודח מהשער?

אחרי שנחלה בדרבי הפסד רביעי רצוף, הקבוצה של טסלפפה תנסה לברוח מהמקום האחרון על חשבון הפועל ירושלים (ש', 15:00, ספורט4). חשפיה צפוי לפתוח בשער בעקבות חולשת השוער היווני, רם לוי ייעדר. חוזז ישוב ל-11 של זיו אריה על חשבון רויזמן שנפצע

מחזור 13הסתיים30/12/2023
הפועל פתח תקוה
  • דוידוב (83)
2:1
  • (19) דון
  • (45) זועבי
הפועל ירושלים
תקציר: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב 1:2/ספורט1

הפועל פתח תקוה

אחרי שנחלה הפסד רביעי ברציפות, הפעם כואב במיוחד בדרבי, להפועל פתח תקוה אין יותר מדי זמן "להתאבל" וכבר בשבת יש לה קרב על שש נקודות בתחתית מול הפועל ירושלים. לאור היכולת הלא טובה של השוער היווני ניקוס ינאקופולוס, עופר טסלפפה מתלבט אם להדיח אותו מההרכב ולתת לרן חשפיה את ההזדמנות בין הקורות. היווני עד כה לא מרשים בלשון המעטה מהרגע שהחליף את עומר כץ הפצוע וההתלבטות היא אם לתת הזדמנות אחרונה לשוער. אחרי שנעדר מהדרבי בשל הרחקה, מתן גושה צפוי לפתוח בהרכב. לאור הפציעות המרובות, טסלפפה נותר ללא יותר מדי אופציות בחלק הקדמי כאשר פורצ'ן בסאי ורז שטיין ימשיכו בהתקפה. "אנחנו מקום אחרון ואין ספק שזה לא נעים", אמר שחקן בפתח תקוה, "אנחנו חייבים לחזור לקחת נקודות מיד אחרת יהיה קשה לנו לרדוף אחרי הליגה".

מי שעוד יחזור מהשעיה הוא רוי נאווי, שצפוי להתחיל על הספסל. רם לוי, שהתקשה לסיים את הדרבי בשל מתיחה, יקבל מנוחה וייעדר מהסגל כמו גם איתי שכטר, אבי ריקן, עומר כץ וריצ'רד בואטנג הפצועים.

רן חשפיה, שוער הפועל פתח תקוה. דני מרון
צפוי לפתוח במקום היווני המאכזב. רן חשפיה/דני מרון

הפועל ירושלים

עם שבע נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, הפועל ירושלים יוצאת מחר למשחק חוץ בפתח תקוה, שבמועדון כבר מתחילים לדבר על המשך סדרת משחקים מוצלחת שתחזיר את הקבוצה למאבק על כרטיס לפלייאוף העליון, שיחזור ההישג מהעונה שעברה.

מתן חוזז יחזור ל-11 על חשבון אור רויזמן שסובל ממתיחה בשריר התאומים. מעבר לכך זיו אריה לא תירגל שינויים בהרכב, כאשר אלוז' יאו ימשיך להמתין על הספסל ואיינאו פרדה וליאור קאסה ימשיכו לקבל קרדיט בקישור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מתן חוזז הפועל ירושלים לצד אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
חוזר ל-11. חוזז/ברני ארדוב

טריוויה

* מפגש ראשון בין הקבוצות במסגרת ליגת העל מאז אפריל 2000, אז הפועל פתח תקוה ניצחה 1:4 באורווה מצמד של מוטי קקון ושערים של ניב טל ויוסי רוזן. רונן שוויג המנוח צימק.

* הפועל ירושלים ניצחה בשני העימותים האחרונים בלאומית ב-2020/21, אבל בליגה הבכירה השיגה ניצחון בודד ב-17 המפגשים האחרונים עם הפועל פתח תקוה - 1:2 בטדי במחזור הפתיחה של עונת 1998/99.

* ניצחון החוץ האחרון של הירושלמים על הפועל פתח תקוה במסגרת הליגה הבכירה היה בינואר 1982, אז ציון מרילי קבע 0:1. בסיום העונה ירדו המלאבסים מהמקום האחרון.

* הפועל פתח תקוה ברצף של ארבעה הפסדים, לראשונה בליגת העל מאז ינואר 2012. חמישה הפסדים רצופים? זה לא קרה לה בליגה הבכירה מאז ינואר 2009.

* המארחת עדיין לא קיבלה פנדל העונה (כמו בני ריינה) ומצד שני נפסקו לחובתה חמישה כאלה (ארבעה נכנסו) - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה.

* הפועל ירושלים צברה שבע נקודות מתשע האחרונות ונמלטה מהמקום האחרון, אליו ירדה הפועל פתח תקוה. כעת היא מחפשת ניצחון חוץ ראשון, כשבמאזנה העונה שתי נקודות בלבד כאורחת (אחת יותר מיריבתה).

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 3630

משחקי המחזור ה-13:

שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה - הפועל ירושלים (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חדרה - מכבי נתניה
שבת, 18:00: מכבי בני ריינה - בני סכנין
שבת, 19:30: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע (ספורט2)

ראשון, 19:45: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
ראשון, 20:00: הפועל חיפה - מכבי תל אביב (ספורט1)
ראשון, 20:30: הפועל תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully