וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג'ג' וחלאילי ימשיכו בהרכב, בני ריינה מאמינה ביכולתה להפתיע

דגו מתלבט בין רפאלוב לג'אבר, גולדברג הפצוע יישאר משחק נוסף מחוץ לסגל. מאמן האורחת שרון מימר: "ננסה לצמצם את פערי האיכות ממכבי חיפה" (רביעי, 20:00, ספורט4)

תקציר: הפועל חדרה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

מכבי חיפה

מכבי חיפה השלימה את ההכנות למשחק מחר מול בני ריינה (רביעי, 20:00, ספורט4). דין דוד עשוי להיכלל בסגל, אך בכל הנוגע לבלם שון גולדברג הוחלט לחכות משחק נוסף עם חזרתו על מנת שלא לסכנו מיד אחרי שחזר מפציעה. מי שגם כן סובל מעומסים הוא הבלם רמי גרשון, אבל הוא יהיה בסגל וישנה התלבטות אם לפתוח איתו. אם גרשון יחוש בטוב, הוא צפוי לפתוח בצד השמאלי של מרכז ההגנה ואם לא אז עשוי עיליי פיינגולד לקבל את המקום בהרכב.

עילאי חג'ג וענאן חלאילי צפויים להמשיך לקבל קרדיט בהרכב, כאשר עלי מוחמד שבנו נולד ביום ראשון, יחזור להרכב וצפוי לפתוח כקשר האחורי כשההתלבטות היא בין ליאור רפאלוב לבין מחמוד ג'אבר בעמדה מספר שמונה. כ-4,200 אוהדים ירוקים ינכחו באצטדיון מחר, כשהתקווה היא שבמשחק הבית הבא כבר יהיה אפשר למלא את האצטדיון כולו.

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה חוגג שער עם עילאי חג'ג'. מאור אלקסלסי
שלישיית ההתקפה תישאר ללא שינוי. חג'ג' ופיירו/מאור אלקסלסי

מכבי בני ריינה

מכבי בני ריינה שנמצאת בתקופה טובה מאוד וממוקמת בחלק העליון של הטבלה, תצא מחר למשחק חוץ קשה מאוד נגד מכבי חיפה. השחקנים של המאמן שרון מימר מודעים לאתגר הגדול העומד בפניהם, אך במועדון יש תמימות דעים שאפשר לחזור עם לפחות נקודה. סגל מלא יעמוד לרשות מימר, כאשר נאאל חוטבא הקפטן צפוי לשוב לעמדת המגן הימני וגם עבדאללה ג'אבר שהחלים מפציעה יפתח. פרדי וארגס, הנרי ואקה ומארק קוסטה נמצאים בתמונת ההרכב גם כן.

"אנחנו יוצאים למשחק שהוא מהאתגרים הקשים בליגה, אולי הכי קשה בליגה", אמר מימר. "פוגשים קבוצה איכותית שנמצאת בכושר טוב עושה דברים מאוד יפים לאחרונה. נצטרך להמשיך בדרך שלנו, להיות כולנו מחוייבים, להבין את החוזקות של מכבי חיפה ולנסות לנטרל את האיכות שלהם. אין ספק שזה יהיה משחק קשה, אבל כמו בכל העונה נעשה את המקסימום כדי לצאת עם תוצאה טובה. לפי ההבדלים בין המועדונים, זו לא אותה רמה בכלל, לא אותה איכות. אנחנו באים צנועים, עושים עונה טובה רוצים להמשיך את זה. אנחנו מכבדים את מכבי חיפה, אלה שתי קבוצות עם מטרות שונות ונבוא להילחם וננסה לצמצם את פערי האיכות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני בני ריינה, נעאל חוטבא, מארק קוסטה. מאור אלקסלסי
בתמונת ההרכב. הקפטן חוטבא וקוסטה/מאור אלקסלסי

טריוויה

* מכבי בני ריינה הייתה הקבוצה היחידה בעונה שעברה שלא הפסידה למכבי חיפה ואפילו לא ספגה ממנה. היא הדהימה עם 0:1 בגרין והייתה היחידה שלקחה נקודה במבצרה של האלופה עם 0:0 בסיבוב השני.

* גם מסאי דגו במאזן זהה מול בני ריינה. הוא סיים איתה ב-1:1 בבית כמאמן הפועל עכו לפני כשנתיים בלאומית ולאחר מכן הפסיד 1:0 בחוץ.

* שלומי אזולאי, שהבקיע את שער הניצחון של ריינה במפגש בעונה שעברה, כבש נגד מכבי חיפה יותר מאשר כל יריבה אחרת. לחלוץ שהיה שותף לאליפות הירוקה ב-2010/11, יש 11 שערים ב-26 משחקים מול האקסית.

* מכבי חיפה ברצף של 24 משחקי בית ללא הפסד בליגה, במהלכם רשמה 21 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו, מאז שמכבי תל אביב ניצחה אצלה 1:3 במאי 2022. כאמור, לתיקו הראשון ברשימה הזו אחראית היריבה הנוכחית.

* בני ריינה ברצף של שלושה ניצחונות חוץ וסך הכול 10 משחקים רצופים ללא הפסד כאורחת בליגת העל (מתוכם שבעה ניצחונות). לפני כן היה לה רצף של תשעה משחקי חוץ ללא ניצחון.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: חיפה
קהל: 4500

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה - הפועל ירושלים (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חדרה - מכבי נתניה
שבת, 18:00: מכבי בני ריינה - בני סכנין
שבת, 19:30: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע (ספורט2)

ראשון, 19:45: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
ראשון, 20:00: הפועל חיפה - מכבי תל אביב (ספורט1)
ראשון, 20:30: הפועל תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully