וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוראר ועידו לוי חוזרים בחדרה לקראת סכנין: "תמיד קשה לשחק שם"

הפועל חדרה השאירה מאחוריה את ה-5:1 למכבי חיפה, אונגר יחליף את לבאבידי. שכר עשוי לפתוח אצל המארחת: "ניצחון ואפשר להסתכל למעלה" (רביעי, 19:00)

תקציר: מ.ס. אשדוד - בני סכנין 1:0/ספורט1

בני סכנין

אחרי הניצחון על מ.ס אשדוד, בבני סכנין רוצים להמשיך במומנטום מול הפועל חדרה (רביעי, 19:00). מאמן הקבוצה סלובודן דראפיץ' אמר לחניכיו שניצחון מחר יבסס את סכנין בחלק העליון ויקל עליה את העונה. מוחמד שכר עשוי לחזור להרכב של דראפיץ', שהיה שמח לעשות רוטציות, אך לרשותו סגל קצר יחסית שמקשה עליו לעשות שינויים משמעותיים.

"אם ננצח את חדרה יהיה אפשר באמת להתחיל להסתכל למעלה", קבע שחקן בקבוצה, "ברור לנו שלמרות שהיא מגיעה אחרי תבוסה, חדרה קבוצה טובה שיכולה לעשות הרבה צרות".

מוחמד שכר בני סכנין. דני מרון
צפוי לחזור להרכב. שכר/דני מרון

הפועל חדרה

הפועל חדרה מגלה לאחרונה חוסר יציבות במשחקים שלה ומחר תגיע הקבוצה למשחק חוץ נגד בני סכנין אחרי שני הפסדים רצופים בליגה. בחדרה מבינים שאם לא יקחו לפחות נקודה, הם עלולים להתקרב עוד יותר לכיוון הקו האדום.

הקשר הבלגי סמי בוראר החלים ממחלה ויפתח בהרכב כשגם הבלם עידו לוי שנעדר מהתבוסה למכבי חיפה צפוי לפתוח הפעם בהרכב. דיא לבאבידי המורחק יחסר ורון אונגר צפוי לפתוח במקומו. תמיר גלזר ועילאי טרוסט ימשיכו במרכז ובחלק הקדמי צפויים טוני גומז ואלעד מדמון לפתוח לצד בוראר.

"משחק חוץ קשה, סכנין בתקופה טובה ותמיד קשה לשחק שם", אמר המאמן ניסו אביטן לקראת המשחק. "אנחנו מבחינתנו נערכים כמו לכל משחק, מודעים לחשיבות שלו, מנסים לתמרן ולהחזיר לשירות כמה שיותר שחקנים. אני לא חושב שיש קשר בין משחק למשחק, עשינו תוצאה לא טובה מול מכבי חיפה, היינו עם עשרה שחקנים, אבל כבר סגרנו את המשחק הזה ואנחנו עם הפנים קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני הפועל חדרה סביב יגאל פריד שופט כדורגל. שלומי גבאי
השאירו את התבוסה לחדרה מאחוריהם. שחקני הפועל חדרה/שלומי גבאי

טריוויה

* כל 10 המפגשים בין הקבוצות במסגרת ליגת העל הגיעו להכרעה: שמונה ניצחונות להפועל חדרה ורק שניים לבני סכנין.

* סכנין מגיעה אחרי ששמרה על שער נקי לראשונה העונה. היא מצאה את הרשת בכל 11 המחזורים עד כה, ובחיבור שלהי העונה שעברה מדובר ברצף של 13 משחקי ליגה עם שער אחד לפחות. הרצף הזה, אגב, החל בהפסד ביתי 3:2 לחדרה.

* סכנין היא מלכת התיקו של הליגה, כאשר כל ששת המשחקים הסתיימו בתוצאה זהה של 1:1. חדרה בקצה השני של הקטגוריה, עם תיקו בודד (גם הוא 1:1).

* סלובודן דראפיץ' פוגש את היריבה המועדפת עליו בליגת העל הנוכחית. יש לו 10 ניצחונות ב-15 משחקים מול הפועל חדרה (לצד שלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים) כשרק את עירוני קרית שמונה ניצח יותר (11). לניסו אביטן הוא עדיין לא הפסיד: שישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו).

הרכבי הקבוצות

שופט: ספיר ברמן
אצטדיון: דוחא
קהל: 1200

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה - הפועל ירושלים (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חדרה - מכבי נתניה
שבת, 18:00: מכבי בני ריינה - בני סכנין
שבת, 19:30: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע (ספורט2)

ראשון, 19:45: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
ראשון, 20:00: הפועל חיפה - מכבי תל אביב (ספורט1)
ראשון, 20:30: הפועל תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully