וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בחרתם: ניקולה יוקיץ' הוא ספורטאי השנה של וואלה! ספורט

הסנטר של דנבר הוליך את קבוצתו לאליפות ראשונה בתולדותיה, הוכתר כ-MVP של סדרת הגמר וביסס את מעמדו ככדורסלן הטוב בתבל. יוקיץ' הקדים במעט את בן ארצו נובאק ג'וקוביץ', ארלינג הולאנד שלישי. הדירוג המלא - בפנים

חגיגות האליפות של דנבר נאגטס בעיר הולדתו של ניקולה יוקיץ' בסרביה/מתוך טוויטר

אחרי שהוביל את דנבר לזכייה בלתי נשכחת באליפות ה-NBA, ניקולה יוקיץ' הוא ספורטאי השנה של גולשי וגולשות וואלה! ספורט ל-2023. קצת קשה להאמין כעת שהסרבי נבחר במקום ה-41 (!) של דראפט 2014, אך משנה לשנה ביסס את מעמדו בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ובמהלך 2023 הפך באופן חד-משמעי לשחקן הטוב בתבל. זכייה שלישית ברציפות בתואר ה-MVP אמנם נלקחה ממנו, אך כל זה לא שינה דבר כשקיבל את התואר החשוב עוד יותר - ה-MVP של סדרת הגמר, אחרי ניצחון מתוק על מיאמי שהעניק לנאגטס אליפות ראשונה בתולדותיהם.

גם את העונה הנוכחית, אגב, פתח יוקיץ' בסערה. הוא מדורג שני בטבלת הריבאונדים למשחק (12.3), שלישי בטבלת האסיסטים למשחק (9.2) חרף היותו סנטר, ו-13 בטבלת הנקודות למשחק (26.4), כשמבין כל השחקנים שמקדימים אותו, רק יאניס אנטטוקומפו קולע באחוזים טובים יותר מהשדה. העונה הוא כבר הספיק להעמיד עשרה טריפל דאבלים, כשלבא אחריו ברשימה, לוקה דונצ'יץ', יש שישה בלבד.

יוקיץ' גבר בפער קטנטן על בן ארצו נובאק ג'וקוביץ', שחווה עוד שנה מהאגדות עם שלושה גרנד סלאמים (אליפות אוסטרליה הפתוחה, רולאן גארוס ואליפות ארצות הברית), שהעניקו לו את המקום הראשון בטבלת כל הזמנים על חשבון רפאל נדאל, אף שבמאי שעבר חגג את יום הולדתו ה-36.

למקום השלישי הגיע ארלינג הולאנד, אחרי שהוליך את מנצ'סטר סיטי לזכייה בחמישה תארים במהלך 2023 - ובראשם ליגת האלופות, אליפות הפרמיירליג וזכייה בגביע האנגלי.

ניקולה יוקיץ' במצעד האליפות של דנבר נאגטס. רויטרס
מעל כולם. יוקיץ'/רויטרס

ספורטאי השנה של גולשי וגולשות וואלה! ספורט - הדירוג המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully