וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בחרתם: סימון ביילס היא ספורטאית השנה של וואלה! ספורט

אחת הספורטאיות הגדולות בכל הזמנים חזרה להתחרות - ובגדול, עם ארבע מדליות זהב באליפות העולם בהתעמלות. האמריקאית הקדימה בפער גדול את שקארי ריצ'רדסון ואיגה שביונטק. הדירוג המלא - בפנים

תרגיל הקרקע של סימון ביילס באליפות ארה"ב/USA Gymnastics

אף שזו לא היתה שנה אולימפית, סימון ביילס בכל זאת עשתה מספיק כדי לקבל את הקולות שלכם, ולהפוך לספורטאית השנה של גולשי וגולשות וואלה! ספורט לשנת 2023. אחת הספורטאיות הגדולות אי פעם הוכיחה שכוחה עוד במותניה, כשחזרה להתחרות אחרי ההפסקה שלקחה כדי לטפל בבריאות הנפשית שלה, וקטפה באליפות העולם באנטוורפן ארבע מדליות זהב ושתי מדליות כסף.

עוד קודם לכן, שבה ביילס להתחרות במולדתה והופיעה בתרגיל הקרקע לצלילי "יוניקורן" של נועה קירל. לאחר מכן הפכה, בגיל 26, לאלופת קרב-רב המבוגרת ביותר בתולדות אליפות ארצות הברית. "אני מתקשה להאמין שאני פה, מתחרה שוב. אני גאה בעצמי על זה", אמרה, ולנו לא נותר אלא לספור את החודשים עד אולימפיאדת פריז 2024.

ביילס הקדימה את האצנית האמריקאית שקארי ריצ'רדסון, שזכתה במדליית זהב לריצת 100 מטר באליפות העולם האחרונה עם שיא אליפות של 10.65 שניות (לצד זהב גם במירוץ השליחות וארד בריצה ל-200 מטר).

למקום השלישי הגיעה איגה שביונטק, שהוכיחה פעם נוספת עליונות בסבב הנשים בטניס כשזכתה בשישה תארים, ביניהם רולאן גארוס, וציינה לא פחות מ-75 שבועות רצופים בפסגת הדירוג העולמי.

סימון ביילס אחרי שזכתה בקרב רב באליפות ארה"ב 2023. Ezra Shaw, GettyImages
השאירה אבק לכולן. ביילס/GettyImages, Ezra Shaw

ספורטאית השנה של גולשי וגולשות וואלה! ספורט - הדירוג המלא

  • 1. סימון ביילס - 54%
  • 2. שקארי ריצ'ארדסון - 11%
  • 1. איגה שביונטק 10%
  • 4. טיגיסט אספה - 9%
  • 5. אייטנה בונמטי - 8%
  • 6. פיית' קיפייגון - 7%

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully