וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי מתכנן שינוי אחד, לוי: "יודעים שנקום וניפול על הגישה"

המאמן החדש של מכבי נתניה צפוי להשיב ל-11 את בר כהן, בן זקן עשוי לפתוח במ.ס. אשדוד שמאמנה אמר לקראת המפגש: "נפגוש קבוצה עם כישרון שלא משקף את מצבה בטבלה" (שלישי, 19:00)

מחזור 12הסתיים26/12/2023
מכבי נתניה
  • פלקושצ'נקו (84)
0
    מ.ס. אשדוד
    תקציר: הפועל חיפה - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

    מכבי נתניה

    מכבי נתניה ספגה שלושה הפסדים תוך שישה ימים ועם המאמן השלישי שלה תוך שבוע תנסה לשוב למסלול הניצחונות כאשר תארח את מ.ס. אשדוד (שלישי, 19:00). אחרי רן קוז'וך שפוטר ומאמן קבוצת הנוער דן רומן שעמד על הקווים ב-2:1 להפועל חיפה בשבת, מחר לראשונה יאמן גיא צרפתי, שחקן העבר של המועדון שמונה למאמן החדש זמן קצר אחרי פיטוריו מהכוכב האדום, שם שימש כעוזרו של ברק בכר.

    תומר הצרפתי ימשיך בין הקורות בעקבות פציעתו של רז כרמי והשינוי היחיד שצפוי המאמן החדש לבצע לעומת ההפסד להפועל חיפה יהיה הוצאת מקסים פלקושצ'נקו מה-11 לטובת בר כהן.

    תומר צרפתי, שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
    תומר צרפתי ימשיך בשער בבכורה של גיא צרפתי/ברני ארדוב

    מ.ס. אשדוד

    ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד חילצו את מ.ס. אשדוד מהמקום האחרון, אבל אחרי שני הפסדים רצופים שבהם לא כבשה הקבוצה, היא יודעת שחזרה מתחת לקו האדום אפשרית אם תפסיד גם במשחק החוץ למכבי נתניה, שתגיע לראשונה עם מאמנה החדש גיא צרפתי על הקווים.

    לקראת המשחק אמר המאמן אלי לוי: "היו לנו שלושה ימים להתכונן כדי לדעת ולבחור את השחקנים במצב הכי נכון וטוב לנו על מנת להביא נקודות. כולנו יודעים שנקום וניפול על הגישה שלנו ואני משוכנע שזו לא תהיה הבעיה מחר. מכבי נתניה היא קבוצה עם כישרון שלא משקף את מצבה בטבלה, אבל זה לא מתפקידי להתעסק בה. אני מכבד את היריבה ומביט על הצרכים והאינטרס שלנו בלבד". לוי מתלבט אם לפתוח עם ארבעה או חמישה שחקני הגנה - אם יפתח עם ארבעה, טום בן זקן שחזר מפציעה או שקד חכמון יצטרפו לרביעיית ההגנה. כידוע, סלינאס, סבן, גיל כהן ורוברטסון הפצועים ייעדרו.

    יש לציין שסבן ששבר את הלסת בסוף השבוע וספק אם ישוב לשחק העונה, שוחרר היום מבית החולים אסף הרופא לאחר שנותח בהצלחה. "אני אחרי ניתוח קשה, אבל הוא עבר בהצלחה. התאוששות ותקופה לא פשוטה מצפה לי, אבל אני צריך להישאר חזק ואני בטוח שעם העזרה שאני מקבל עכשיו מכל אנשי המועדון, החברים שלי לחדר ההלבשה, והמשפחה שלי שהגיעה לישראל כדי להיות לצידי - אעבור את זה ואחזור חזק יותר", אמר סבן.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

    בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
    ז'ורדן סבן, קשר מ.ס. אשדוד. מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
    סבן אחרי הניתוח. "תקופה לא פשוטה מצפה לי"/אתר רשמי, מ.ס. אשדוד

    טריוויה

    * 61 מפגשים היו בין הקבוצות בליגת העל, כשלמכבי נתניה יתרון של 24:26 בניצחונות, ועוד 11 תוצאות תיקו.

    * 10 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, כולל חצי גמר הגביע שבו ניצחה מכבי נתניה 1:3, הגיעו להכרעה עם חלוקה שווה (חמישה ניצחונות לכל אחת). התיקו האחרון: 0:0 באשדוד בפברואר 2020.

    * מכבי נתניה ברצף של שלושה הפסדי ליגה. בעונה שעברה היה לה רצף של חמישה כאלה, ובתוכו שני הפסדים לאשדוד.

    * מ.ס. אשדוד עם שתי נקודות ושני שערי חוץ בלבד העונה. מאז ה-0:2 בנתניה במחזור הסיום של הליגה הסדירה בעונה שעברה, השיגה אשדוד רק ניצחון חוץ אחד ב-10 משחקים.

    * גיא צרפתי יחפש ניצחון בכורה כמאמן ראשי, במשחקו השמיני. בינואר 2016 שימש כמאמן הזמני של מכבי נתניה במשחק אחד בליגת העל (הפסד 2:0 לבני יהודה) ובלאומית רשם ארבע תוצאות תיקו ושני הפסדים כמאמן הפועל פתח תקוה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: נאאל עודה
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 3096

    משחקי המחזור ה-12:

    שלישי, 19:00: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד
    שלישי, 19:45: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט3)
    שלישי, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חיפה (ספורט4)

    רביעי, 19:00: בני סכנין - הפועל חדרה
    רביעי, 19:45: מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה (ספורט2)
    רביעי, 20:00: מכבי חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט4)
    רביעי, 20:30: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully